Cu toate acestea, constructorul francez a admis în Singapore că nu a reuşit încă să identifice cauza reală pentru defecţiunea care l-a împiedicat pe Sebastian Vettel să termine cursa din Italia.
"Ne-am uitat la componentele interne şi am putut vedea că unele nu sunt bune. Avem o idee despre componentele care cedează, dar asta nu înseamnă că ştim de ce cedează. Dar cel puţin ştim care este prima componentă care cedează şi aceasta este direcţia în care ne uităm. Dar trebuie să rămânem sinceri, nu vom avea o soluţie 100% sigură pentru vineri", a declarat Remi Taffin, şeful operaţiunilor de cursă al Renault.
Din acest motiv, Renault a decis să adopte o strategie inedită pentru Marele Premiu al statului Singapore.
Red Bull Racing, principalul client al constructorilor, va utiliza în antrenamentele de vineri un alternator de specificaţie nouă. În calificări şi cursă, campioana mondială va utiliza însă un alternator de specificaţie mai veche, care a fost utilizat fără probleme în cursele de la Silverstone, Hockenheim şi Hungaroring.În schimb, toate celelalte trei echipe care utilizează motoare Renault, şi anume Lotus, Williams şi Caterham, vor utiliza pe toată durata Marelui Premiu alternatoare de specificaţie mai veche. În cazul în care noul alternator nu va crea probleme pentru Red Bull în antrenamentele de vineri, acesta ar putea fi utilizat în premieră în cursa de la Suzuka de peste două săptămâni.
Via Autosport
Comentarii (0)