Ipoteza este însă infirmată de oficialii Renault, unul dintre furnizorii de motoare ai competiţiei, care consideră că diferenţele de performanţă dintre monoposturile de anul trecut şi cele pregătite pentru 2014 vor fi practic neglijabile.
"Suntem încă în lumea virtuală şi nu pe circuit, dar am măsurat performanţa pe bancul de probe şi am îndeplinit chiar şi cele mai optimiste predicţii. Cred că motorul va furniza multă putere şi va fi mai mult decât suficient pentru a face monoposturile rapide. aerodinamic, dar vor vedea o viteză adevărată pe circuit", a explicat Rob White, directorul tehnic al Renault Sport.
Modul în care monoposturile vor furniza această performanţă va fi oarecum diferit prin prisma unităţii de propulsie şi a regulamentului În plus, se anticipează că piloţii vor fi nevoiţi să-şi schimbe complet stilul de pilotaj, în special în urma limitării consumului de carburant la numai 100 kg pe cursă. Anticipată deja de Fernando Alonso, dar minimalizată de Kimi Raikkonen, această schimbare a fost confirmată şi de White, care crede însă că piloţii se vor adapta rapid la noile condiţii."Piloţii sunt incredibili de capabili să determine limita de performanţă a unui monopost şi să-şi adapteze pilotajul pentru a atinge aceste limite.
În trecut, piloţii s-au adaptat întotdeauna la sisteme diferite precum F-duct sau KERS fără mari probleme. Este întotdeauna remarcabil să observi cât de aproape sunt piloţii de limitele teoretice", a adăugat el.Via Renault
Comentarii (0)