Renault este furnizorul de motoare al triplei campioane mondiale Red Bull Racing, însă succesul de care se bucură echipa britanică este foarte rar împărţit împreună cu constructorul francez.
Situaţia este generata parţial de scăderea importanţei motoarelor în contextul îngheţării dezvoltării acestora în ultimii ani, însă COO-ul Carlos Tavares a admis că parţial este şi o problemă de marketing.
"Suntem frustraţi de lipsa de recunoaştere pe care o obţinem după luptele cu Ferrari sau Mercedes. Dar o parte o problemei aparţine echipei globale de marketing. Este clar că trebuie să creem mai mult 'zgomot' în jurul nostru. Suntem campioni mondiali. Din acest motiv suntem capabili să vindem motoarele noastre, dar nu obţinem multă recunoaştere în afară de asta", a declarat el.
Totuşi, el anticipează că lucrurile se vor îmbunătăţi anul viitor, ca urmare a introducerii motoarelor V6 de 1.6 litri, astfel că războiul dintre productorii de unităţi va rerveni în actualitate cel puţin în primul an al noului regulament."Schimbarea regulilor va însemna că Formula 1 va deveni mai mult un campionat al motoarelor comparativ cu ultimii ani.
Asta va fi cheia revenirii noastre", a adăugat el.O altă problemă este că Red Bull Racing este sponsorizată din acest an de Infiniţi, brandul de lux al celor de la Nissan, care face parte din alianţa Renault-Nissan.
Via Autocar
2. daca utilizau in ultimii trei ani motoare mercedes sau ferrari probabil dominau si mai autoritar
Mai baiete, daca stii ce e o pompa bosch sau un culbutor sau punctul mort al unui piston, atunci poti vorbi de superioritatea moatarelor mercedes sau ferarri. Pana una, alta, incearca sa te abtii si pune mana pe carte.
Succes la invatatura!!!!!!