Echipa britanică a minimalizat importanţa acestei decizii şi a oferit ca argumente că Renault îi va oferi toate datele obţinute de Red Bull Racing, Toro Rosso şi Caterham şi că vremea răcoroasă de la Jerez nu este potrivită pentru teste.
Cu toate acestea, Rob White, directorul executiv al Renault Sport, avertizează Lotus că va rămâne în urma rivalilor din cauza acestei decizii, în primul rând ca urmare a faptului că echipa va pierde timp pentru a integra motorul în şasiu.
"Unitatea de propulsie este fundamental identică, dar fiecare instalare este unică. Obiectivul primului test este validarea motorului în monopost. Este prima oară când cele două părţi funcţionează împreună şi le porneşti. Simulăm cât de mult putem, dar înaintea pornirii nu am pus împreună toate piesele şi subansamblele exact în configuraţia în care vor fi în monopost. În mod evident, cei care nu vor testa la Jerez vor fi un pic în urmă, iar asta include unitatea de propulsie în ecuaţie", a declarat el pentru publicaţia Autosport.Pe de altă parte, White a atras atenţia că performanţele reale ale monoposturilor vor fi dificil de estimat în teste şi în primele curse şi anticipează evoluţii oscilante din partea echipelor.
"La început, lucrurile se vor schimba rapid. Nu cred că va fi posibil să evaluăm performanţa într-o săptămână, la finalul testelor de la Jerez. Există multă incertitudine cu privire la rezultate. Va fi vorba despre verificarea performantelor monopostului relativ la aprecierile în privinţa designului", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (0)