Renault intenţionează să introducă ultimele update-uri la motor spre finalul sezonului

de Daniel Popescu
Luni, 16.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a dezvăluit că analizează posibilitatea de a introduce ultimele îmbunătăţiri la motor abia spre finalul sezonului, pentru a-şi îmbunătăţi perspectivele pentru sezonul 2016.

Esential 50 de cai putere este deficitul estimat al motorului Renault comparativ cu Mercedes
Constructorii din Formula 1 au primit acordul FIA de a modifica 32 de componente ale motoarelor inclusiv pe parcursul sezonului, iar principala strategie este ca îmbunatăţirile să fie realizate în prima parte a sezonului.

Renault este însă pe punctul de a adopta o strategie diferită prin amanrea update-urilor pentru ultimele curse ale anului, întrucât în acest fel unitatea de propulsie pentru 2016 poate deveni mai performantă.

"Am fost capabili să ne gândim nu numai la următoarele curse, ci şi la următoarele sezoane. Chiar dacă mai avem doar doi ani de cotract (n.r - cu red Bull) înainte de ceea ce sperăm să fie o reînnoire, trebuie să maximizăm valoarea banilor de la alocările pe care le avem. Cred că avem o gândire strategică pentru această decizie şi, implicit, pentru dezvoltarea din timpul sezonului 2015", a explicat Cyril Abiteboul, directorul executiv al Renault.

Teoretic, această strategie ar putea lăsa Renault vulnerabilă în comparaţie cu Mercedes şi Ferrari, mai ales că are de recuperat un deficit estimat la 50 de cai putere.

Totuşi, Abiteboul anticipează un progres suficient de mare pentru ca acest lucru să nu se întâmple.

"Cred că trebuie să rămânem calmi. Cred că avem un pas suficient de mare în termeni de performanţă pentru a vedea cu atenţie ce opţiuni avem pentru dezvoltarea din timpul sezonului şi pentru a face lucrul potrivit, nu numai pentru 2015, ci şi pentru 2016. Avem opţiuni. Trebuie să vedem cum ne jucam cu resursele pe care trebuie să le dezvoltăm pentru motorul din acest an sau să aducem în faţa regulamentul motoarelor pentru anul viitor", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (3)

  • Ha,ha,ha...
    Stiu ca e devreme sa ma gandesc la 2016...dar avand in vedere sansa ca si anul asta sa vedem ce am vazut anul trecut,pot spune ca astept totusi 2016 pentru acel "liber" la dezvoltarea motoarelor...sper sa fie si alte schimbari,nu de alta,dar anul trecut am reusit "performanta" de a adormii la vre-o doua curse,serios!Si ce sa vezi,nu am pierdut nimic !
    13 2
  • eu cred ca incearca sa-l duca cu zaharelul pe Mateschitz ...
    vom vedea ce va fi
    Dc RBR nu prinde primele 3 locuri, si ultimii 2 ani de contract sunt cu intrebare ...
    2 0
  • Problema RBR ii ca nu are alternativa cat timp este Newye acolo. Imagineaza-ti ce preturi ar cere Ferrari, Mercedes sau Honda stiind ca isi creeaza un adversar puternic...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru