Renault este însă pe punctul de a adopta o strategie diferită prin amanrea update-urilor pentru ultimele curse ale anului, întrucât în acest fel unitatea de propulsie pentru 2016 poate deveni mai performantă.
"Am fost capabili să ne gândim nu numai la următoarele curse, ci şi la următoarele sezoane. Chiar dacă mai avem doar doi ani de cotract (n.r - cu red Bull) înainte de ceea ce sperăm să fie o reînnoire, trebuie să maximizăm valoarea banilor de la alocările pe care le avem. Cred că avem o gândire strategică pentru această decizie şi, implicit, pentru dezvoltarea din timpul sezonului 2015", a explicat Cyril Abiteboul, directorul executiv al Renault.
Teoretic, această strategie ar putea lăsa Renault vulnerabilă în comparaţie cu Mercedes şi Ferrari, mai ales că are de recuperat un deficit estimat la 50 de cai putere.
Totuşi, Abiteboul anticipează un progres suficient de mare pentru ca acest lucru să nu se întâmple."Cred că trebuie să rămânem calmi. Cred că avem un pas suficient de mare în termeni de performanţă pentru a vedea cu atenţie ce opţiuni avem pentru dezvoltarea din timpul sezonului şi pentru a face lucrul potrivit, nu numai pentru 2015, ci şi pentru 2016. Avem opţiuni. Trebuie să vedem cum ne jucam cu resursele pe care trebuie să le dezvoltăm pentru motorul din acest an sau să aducem în faţa regulamentul motoarelor pentru anul viitor", a adăugat el.
Via Autosport
vom vedea ce va fi
Dc RBR nu prinde primele 3 locuri, si ultimii 2 ani de contract sunt cu intrebare ...