La această statistică se adaugă şi configuraţia circuitului de la Austin, una dificilă pentru motoare, motiv pentru care constructorul francez este îngrijorat că pot apărea noi defecţiuni tehnice.
"Intrăm în ultimele trei curse, iar fiabilitatea începe să reprezinte o îngrijorare, motiv pentru care suntem un pic nervoşi să avem un circuit provocator (n.r - precum Austin) în acest stadiu al sezonului.
Este un circuit foarte provocator care va forţa fiecare componentă a unităţii de propulsie", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni Renault Sport.Pe de altă parte, oficialii constructorului francez este încrezător că Renault vă reuşi să gestioneze în mod corespunzător situaţia în etapa de la sfârşitul acestei săptămâni.
"În cele mai multe cazuri avem suficientă flexibilitate şi suntem încrezători că ştim ce performanţe avem şi cum să o exploatăm", a adăugat el.
Sebartian Vettel va utiliza în mod cert un al şaselea motor în Marele Premiu al Statelor Unite şi a susţinut anterior că din acest motiv va renunţa la participarea în calificări. Red Bull Racing nu a confirmat însă până în prezent dacă această strategie va fi într-adevăr abordată de pilotul german.
Via Formula1
Vettel poate lua o decizie corecta sa nu ia parte la calificari. Cu motor Renault poate obtine un loc 5-7, plus 10 locuri este aproape de locul 18. Daca pleaca din pitlane poate seta monopostul pentru cursa si nu pentru calificari+cursa, plus parca regulamentul spune ca scapa pe cursele urmatoare de penalizari. Deci nu este o strategie neaparat proasta.