Renault, îngrijorată de fiabilitatea motoarelor la Austin

de Daniel Popescu
Miercuri, 29.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a admis că este îngrijorată în privinţa fiabilităţii unităţilor de propulsie pe circuitul de la Austin, mai ales că o serie de piloţi riscă penalizări pe grila de start.

Esential 5 este numarul maxim de motoare pe care le poate folosi un pilot in sezonul 2014 fara sa fie penalizat
10 pozitii pe grila de start este penalizarea primita pentru folosirea unor motor suplimentar
Renault este constructorul cu cele mai mari probleme înainte de Marele Premiu al Statelor Unite din perspectiva fiabilităţii motoarelor, întrucât mai mulţi piloţi sunt pe punctul de a utiliza un al şaselea motor în acest sezon, ceea ce va echivala cu o penalizare de 10 poziţii pe grila de start.

La această statistică se adaugă şi configuraţia circuitului de la Austin, una dificilă pentru motoare, motiv pentru care constructorul francez este îngrijorat că pot apărea noi defecţiuni tehnice.

"Intrăm în ultimele trei curse, iar fiabilitatea începe să reprezinte o îngrijorare, motiv pentru care suntem un pic nervoşi să avem un circuit provocator (n.r - precum Austin) în acest stadiu al sezonului.

Este un circuit foarte provocator care va forţa fiecare componentă a unităţii de propulsie", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni Renault Sport.

Pe de altă parte, oficialii constructorului francez este încrezător că Renault vă reuşi să gestioneze în mod corespunzător situaţia în etapa de la sfârşitul acestei săptămâni.

"În cele mai multe cazuri avem suficientă flexibilitate şi suntem încrezători că ştim ce performanţe avem şi cum să o exploatăm", a adăugat el.

Sebartian Vettel va utiliza în mod cert un al şaselea motor în Marele Premiu al Statelor Unite şi a susţinut anterior că din acest motiv va renunţa la participarea în calificări. Red Bull Racing nu a confirmat însă până în prezent dacă această strategie va fi într-adevăr abordată de pilotul german.

Via Formula1

Comentarii (4)

  • una din probleme la rbr a fost se pare ,,Vitelu ,,si se pare ca va fi si la Ferrari ,,
    4 14
  • qwerty
    Nu e nimic nou. De fiecare data cand au fost schimbate regulile Renault a avut probleme de fiabilitate pentru 1 sau 2 ani. Cand au fost introduse pentru prima oara motoarele turbo, Renaulturile bubuiau ca pe 4 Iulie.
    5 1
  • qwerty
    Ma refer evident la anii 70 si 80
    4 1
  • 18 monoposturi din care 8 au probleme de fiabilitate, si asta inainte de a incepe cursa. nice....
    Vettel poate lua o decizie corecta sa nu ia parte la calificari. Cu motor Renault poate obtine un loc 5-7, plus 10 locuri este aproape de locul 18. Daca pleaca din pitlane poate seta monopostul pentru cursa si nu pentru calificari+cursa, plus parca regulamentul spune ca scapa pe cursele urmatoare de penalizari. Deci nu este o strategie neaparat proasta.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru