- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Renault: "Fernando si McLaren se vor chinui in Bahrain"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Inginerii de la Renault cred ca lui Fernando Alonso si echipei sale, McLaren, le va fi greu sa castige in Bahrain. "Cred ca Ferrari au subestimat potentialul lui Fernando la Sepang. Este unul dintre circuitele sale favorite", a declarat Denis Chevrier, seful pe motoare de la Renault, care anul trecut a lucrat in echipa cu Alonso. "Din acest motiv, Ferrari au luat decizii mai putin reusite, poate chiar mai rele decat startul pilotilor echipei italiene in cursa", continua el.
Remi Taffin, unul dintre inginerii de cursa ai Renault, impartaseste opinia lui Chevrier, adaugand: "Un alt avantaj al celor de la McLaren este faptul ca sunt foarte buni pe partea aerodinamica. Insa la Sakhir exista foarte putine viraje rapide. Avem doar viraje lente. Dupa mine, acest lucru le acorda avantaj celor de la Ferrari. La Spa, Fernando ar putea fi de neinvins, insa pe circuitele care urmeaza nu ii va fi usor spaniolului", crede oficialul Renault.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Dintre toate echipele ce aveau Michelin inainte, Mclaren s-a adaptat cel mai bine la Bridgestone. Totusi citeam pe site-ul oficial F1, ca Ferrari folosesc si mai bine cauciucurile astea noi, si ca nu derapeaza pe ele. Ferrari are si un sistem foarte bun de traction control, asa ca la iesirea din viraje vor avea un avanataj si vor castiga timpi pe fiecare tur. E atat de bun sistemul asta, incat Rubens cand s-a urcat intr-o Honda, a realizat ca nu mai stie sa conduca.
Renault nu s-au apucat de barfe, chiar stiu ce spun. Dar nu s-au adaptat bine la cauciucuri, au si mai putini bani anul asta, in comparatie cu ceilalti mari- cam 200mil$ pe an au de cheltuit, pe cand Ferrari/Mclaren/Toyota au cam 500$ la indemana. Si si-au pierdut pilotul genial.
Dar nu a intrat intr-o treaba usoara la Mclaren; are mult de lucru, dar cred ca va inflori acolo.
Si pentru mine ar fi viata implinita daca as lucra in echipa de ingineri a lui Ron Dennis.
Dar sa ne pastram fortele pentru Bahrein, unde va avea loc contra-atacul Ferrari.
Ha!