Regulamentul tehnic prevede ca producătorii pot modifica 32 dintre cele 66 de componente, însă unele dintre acestea urmează să fie omologate până la startul noului sezon. Adrian Newey, care până la sfârşitul anului trecut a fost directorul tehnic al Red Bull Racing înainte de a-şi micşora influenţa în cadrul echipei, afirma că Renault nu a luat încă o decizie finală în privinţa componentelor pe care intenţionează să le dezvolte mai mult pe parcursul anului.
"Încă evaluăm asta. Este o schimbare târzie şi încercam să decidem cu Renault care este cel mai bun mod de a profita de asta. Renault mai are ceva de lucru pe bancul de probe şi după aceea vom lua o decizie", a declarat britanicul.
De numărul de componente pe care îl vor omologa Mercedes, Ferrari şi Renault până la startul sezonului depinde şi numărul de componente pe care le va putea schimba Honda, care a primit în cele din urmă acordul forului mondial pentru a îmbunătăţi unitatea de propulsie în timpul anului. Oficialii constructorului japonez susţin însă că există încă unele aspecte neclare în această privinţă."Honda a primit informaţia oficială sâmbăta seară şi înţelegem mai mult sau mai puţin clarificarea FIA, dar nu putem încă să comentăm această situaţie", a declarat un purtător de cuvânt al producătorului japonez.
Via SkySports
Comentarii (0)