Încă din luna aprilie, presa internaţională a dezvăluit că unul dintre motivele pentru care Mercedes beneficiază de un motor atât de puternic este o inovaţie în design: inginerii au reuşit să monteze turbina şi compresorul de aer în părţile opuse ale ansamblului motor.
Până la debutul sezonului 2015, constructorii au posibilitatea de a opera anumite schimbări la motor, iar amplasarea turbinei şi a compresorului fac parte din modificările permise. Cei de la Renault refuză să anunţe dacă vor adopta acest design, însă afirmă că beneficiile acestuia nu sunt chiar atât de importante. "Am putea face asta, dar nu vă vom lăsa să ştiţi. Nu este un factor major", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.
Între timp, cei de la Mercedes au ca principal obiectiv scăderea numărului de defecţiuni tehnice, însă directorul de inginerie Paddy Lowe admite că inginerii au nevoie de timp pentru a realiza acest lucru."Cu 12 luni în urmă am decis să îmbunătăţim controlul calităţii, dar nu este un proces care se face peste noapte. Nu am avut timp să schimbăm toate procesele, pentru că principala provocare a fost să facem monopostul mai rapid. După ce am făcut asta, putem avea mai multă grijă de fiabilitate. Ferrari a făcut acest pas în epoca lui Michael Schumacher şi încă se află la un nivel foarte ridicat", a precizat el.
Via ESPNF1, Motorsport
Abia acum se poate trage linie si se pot compara rezultatele nu in 2010 la inceput de sezon
In acest moment motorul Mercedes sta foarte bine, iar din spate vine motorul Ferrari care desi a fost fiabil, se doreste a fi si ceva mai puternic :P Eu sunt curios ce vor aduce cei de la Renault :P