- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Renault constituie o celula de criza
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault a convocat o celula de criza pentru a discuta situatia in care a ajuns echipa franceza. Dupa trei curse de la debutul actualei editii a Campionatului Mondial de Formula 1, Renault se afla pe locul al patrulea la constructori, in spatele McLaren, Ferrari si BM Sauber, desi la finalul anului trecut primea titlul suprem in Marele Circ.
Astfel, Flavio Briatore a convocat un comitet de urgenta la Enstone in Anglia, unde se afla sediul echipei. Planul de redresare a echipei nu va include insa titlul mondial in 2007, care a fost sters din schema de insusi Briatore, insa oficialul Renault se asteapta ca diferenta de 1.5 secunde pe tur fata de echipele din fata sa scada.
Cei de la Renault vor concentra acest plan de redresare pe imbunatatirea relatiei dintre sasiul R27 si pneurile Bridgestone, pe dezvoltarea suspensiilor, a ampatamentului, a distributiei maselor si a echilibrului aerodinamic.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Aerodinamic masina lor a fost foarte buna anul trecut. Masele, motorul si sasiul au ramas cam aceleasi. Problema e clar cu cauciucurile. Cum nu reusesc sa rezolve problema aceasta echipa de ingineri de 2 ori campioani mondiali ramane o enigma.
Lipsa unor teste scumpe ar mai putea fi cauza, dar pe nicaieri nu a rasuflat inca asa ceva. Renault trebuie sa se descurce cu 200-250mil $ pe an, pe cand Ferrari/Mclaren/Toyota au cam 450-500$mil/an.
Daca e vreo persoana in stare sa-i readuca la linia de plutire, acela nu poate fi decat Briattore.