Renault ar putea utiliza sistemul KERS la Monza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari si McLaren sunt singurele echipe care au utilizat in mod constant sistemul KERS in acest sezon, in timp ce BMW-Sauber si Renault au renuntat la tehnologie cu cateva Mari Premii in urma.
Totusi, echipa franceza analizeaza posibilitatea de a implementa din nou sistemul KERS pe monopost in cadrul Marelui Premiu al Italiei, pe langa alte update-uri tehnice.
"Intotdeauna adaugam noi dezvoltari, iar pentru urmatoarele doua curse vom utiliza un pachet cu un nivel scazut al fortei de apasare aerodinamica. In ceea ce priveste sistemul KERS, nu planuim sa il folosim la Spa, dar il luam in considerare pentru Monza deoarece credem ca acolo ne va oferi un avantaj real", a declarat Bob Bell, directorul tehnic al echipei Renault.
Decizia francezilor este justificata de liniile drepte lungi si de virajele de mare viteza care caracterizeaza circuitul de la Monza, dar si de zonele de franare violenta prezente pe parcursul unui tur de pista. Renault a confirmat ca procesul de dezvoltare al actualului monopost va continua, insa Bell a admis ca resursele echipei se vor indrepta din ce in ce mai mult spre monopostul R30 din 2010.
"Alocam gradual mai multe resurse pe monopostul de anul viitor, insa muncim din greu pentru a imbunatati R29. aerodinamic de anul viitor ramane la fel si ca putem transfera ce invatam de la monopostul R30 pe actualul monopost, dar este corect sa spunem ca cea mai mare parte a efortului se indreapta spre monopostul de anul viitor", a incheiat oficialul Renault.
Suntem norocosi ca regulamentulVia | Renault
Comentarii (3)