Constructorul francez afirmă că toate potenţialele probleme sunt acum sub control, motiv pentru care în China va utiliza setări mai agresive pentru unitatea de propulsie.
"În Malaysia ne-am apropiat de ceea ce am considera nivelul normal de manevrabilitate pe care l-am avut la finalul lui 2014. Pentru China vom avea câţiva paşi mici înainte. Am continuat programul intensiv de teste început după Australia şi vom vedea rezultatele în Shanghai. Performanţa a înregistrat o îmbunătăţire în Malaysia, dar am protejat fiabilitatea. Acum suntem mai încrezători în acest domeniu şi ne putem permite să fim mai agresivi, astfel că ar trebui să vedem rezultate mai bune pe liniile drepte, cu o viteză de top superioară", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.
Ca urmare a sporului de performanţă, Renault anticipează ca cele două echipe pentru care furnizează motoare, Red Bull Racing şi Toro Rosso, vor fi capabile să lupte cu Williams, a treia forţă a Formulei 1 în acest moment."Am terminat pe locurile 7-10 în Malaysia şi, cum îmbunatăţirile pregătite, sperăm să urcăm.
Toro Rosso a demonstrat că are un monopost de baza bun, iar piloţii sunt încrezători, în timp ce Red Bull ar trebui să rezolve problemele întâmpinate în Malaysia. Cu îmbunatăţirile la manevrabilitate şi performanţă, sperăm să luptăm cu Williams şi să câştigăm mai multe puncte în China", a adăugat el.Via Motorsport
Pe langa asta ar fi si ERS si sistemul KERS , componente cu o importanta in manevrabilitatea masinii , atat la franare cat si la mentinerea momentului si timpilor mici de raspuns .