Directorul de operaţiuni Remi Taffin susţine că performanţele motorului din Marele Premiu al Chinei vor fi mai apropiate de cele maxime decât în precedenta etapă din Bahrain.
"La testul din Bahrain am testat mai multe aplicaţii software noi care ne vor apropia mai mult de limitele unităţii de propulsie decât înainte. Cu aceste noi aplicaţii ar trebui să rulăm mai aproape de nivelul maxim. Piloţii ar trebui să simtă o îmbunătăţire la nivelul pilotajului în ansamblu", a declarat el.
În plus, Renault a înregistrat progrese şi în privinţa performanţelor în viraje, în contextul în care admite că pentru moment nu poate concura cu motoarele Mercedes pe liniile drepte."Am lucrat şi la gestionarea energiei pe un tur de circuit, în special în virajele lente.
Ştim că pierdem pe liniile drepte, dar aceşti noi paşi ne permit o tracţiune mai bună în viraje, element care ar trebui să mărească durata de viaţă a pneurilor şi flexibilitatea strategiilor. Ne-am concetrat pe performanţa în regim de cursă, întrucât credem că aici putem face paşi mari, şi mai puţin pe calificări", a adăugat el.Via ESPNF1
Comentarii (1)