Renault anunţă "îmbunătăţiri semnificative" pentru motor înaintea primei curse a sezonului

de Daniel Popescu
Marti, 17.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault susţine că va reuşi să aducă "îmbunătăţiri semnificative" la motor până la prima cursă a sezonului programată la Melbourne în 15 martie.

Esential 50 de cai putere este deficitul estimat al motorului Renault comparativ cu unitatea de propulsie Mercedes
30 de cai putere este deficitul unitatii Renault in favoarea celor de la Ferrari
Renault a avut parte de o serie de defecţiuni tehnice la motor în prima sesiune de teste de la Jerez, cauzate în principal de o componentă minoră care nu a fost evaluata suficient de mult.

Oficialii constructorului francez anticipează însă că vor reuşi să aducă îmbunătăţiri majore inclusiv din punct de vedere al performanţei până la startul noului sezon, în condiţiile în care se preconizează că unitatea de propulsie Renault are un deficit de circa 50 de cai putere comparativ cu motorul Mercedes.

"Cele mai importante lucruri sunt să fim fiabili, rapizi şi mai aproape de plutonul fruntaş. Aşteptarea noastră sinceră este că vom aduce îmbunătăţiri decente, dar este dificil să cuantificăm avantajul comparativ cu concurenţa, care progresează de asemenea.

Ce putem spune este că suntem pe punctul de a face un pas semnificativ înainte din punct de vedere al performanţei şi să rezolvăm principalele slăbiciuni de fiabilitate până când ajungem la prima cursă", a declarat Rob White, directorul tehnic al Renault Sport.

▶ Statisticile testelor de la Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea
▶ Statistică teste Jerez: Ferrari, deficitară la viteza maximă pe liniile drepte

Renault a dezvăluit săptămâna trecută că ar putea opta pentru o strategie inedită în privinţa dezvoltării motorului în timpul sezonului, cu ultimele update-uri dedicate doar ultimelor curse, iar White admite că decizia este una dificilă.

"Este o problemă de strategie când introduci jetoanele rămase, dacă să le introduci la startul sezonului, când tehnologia este relativ imatură, dar îţi poate oferi performanţă mai bună, sau mai târziu, când componentele au fost testate mai mult, dar impactul asupra performanţelor este mai mic", a adăugat el.

Renault este furnizorul de motoare al echipelor Red Bull Racing şi Toro Rosso.

Via Formula1

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru