Oficialii constructorului francez anticipează însă că vor reuşi să aducă îmbunătăţiri majore inclusiv din punct de vedere al performanţei până la startul noului sezon, în condiţiile în care se preconizează că unitatea de propulsie Renault are un deficit de circa 50 de cai putere comparativ cu motorul Mercedes.
"Cele mai importante lucruri sunt să fim fiabili, rapizi şi mai aproape de plutonul fruntaş. Aşteptarea noastră sinceră este că vom aduce îmbunătăţiri decente, dar este dificil să cuantificăm avantajul comparativ cu concurenţa, care progresează de asemenea.
Ce putem spune este că suntem pe punctul de a face un pas semnificativ înainte din punct de vedere al performanţei şi să rezolvăm principalele slăbiciuni de fiabilitate până când ajungem la prima cursă", a declarat Rob White, directorul tehnic al Renault Sport.▶ Statisticile testelor de la Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea
▶ Statistică teste Jerez: Ferrari, deficitară la viteza maximă pe liniile drepte
Renault a dezvăluit săptămâna trecută că ar putea opta pentru o strategie inedită în privinţa dezvoltării motorului în timpul sezonului, cu ultimele update-uri dedicate doar ultimelor curse, iar White admite că decizia este una dificilă.
"Este o problemă de strategie când introduci jetoanele rămase, dacă să le introduci la startul sezonului, când tehnologia este relativ imatură, dar îţi poate oferi performanţă mai bună, sau mai târziu, când componentele au fost testate mai mult, dar impactul asupra performanţelor este mai mic", a adăugat el.
Renault este furnizorul de motoare al echipelor Red Bull Racing şi Toro Rosso.
Via Formula1
Comentarii (0)