Renault anticipează o victorie la Monaco sau Hungaroring
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru prima oară în ultimii ani, Renault a reuşit să-şi îndeplinească obiectivul de a termina constant pe podiumul de premiere, după performantele realizate de Vitaly Petrov şi Nick Heidfeld în Australia şi, respectiv, Malaezia.
Ambiţiile echipei anglo-germane nu se opresc însă aici, obiectivul următor fiind obţinerea unei victorii pe parcursul sezonului, iar cele mai pretabile circuite în acest sens sunt Monaco şi Hungaroring.
"Anul acesta, planul include două etape: prima a fost să terminăm constant pe podium, iar a doua este să obţinem cel puţin o victorie. Primul obiectiv a fost atins, dar celălalt depinde şi de Red Bull, care în acest moment este mult în faţă. Totuşi, pe circuite particulare precum Monaco sau Hungaroring poate vom putea lupta pentru victorie", a declarat Gerard Lopez, patronul celor de la Renault.
Progresele majore realizate de Renault în acest sezon se datorează în primul rând designului agresiv ales de echipa tehnică pentru monopostul R31 şi, mai ales, sistemului de evacuare care permite eliminarea gazelor de eşapament prin partea frontală a plăcilor exterioare ale caroseriei.
Lopez susţine că acest design a fost trasat de Renault încă de la cursa de la Monte Carlo de anul trecut, adică de aproximativ 11 luni."Alegerea noastră vine de la Marele Premiu al statului Monaco de anul trecut. În acel weekend, eu şi Eric Boullier (n.r - şeful Renault F1) i-am cerut directorului tehnic James Allison să exploreze noi metode pentru ca aceasta este singura modalitate de a progresa. Dacă am fi desenat un monopost convenţional şi am fi copiat cele mai bune părţi ale rivalilor nu am fi ajuns nicăieri", a adăugat el.
Presa internaţională speculează că Renault ar fi ajuns şi mai departe în acest sezon dacă l-ar fi avut disponibil pe Robert Kubica, însă Lopez insistă că echipa este foarte multimita de prestaţiile lui Nick Heidfeld. "În acest moment, nici eu, nici Robert nu trebuie să ne gândim la astfel de lucruri. Suntem extrem de mulţumiţi de Heidfeld: caracterul său este foarte diferit de cel al lui Kubica, dar s-a integrat foarte bine în echipă.
Kubica trebuie să se concentreze acum doar pe recuperare", a mai precizat el.Via | Autosport
1) pneurilor Michelin pe care nu le-a avut Ferrari (2006)
2) fiabilitatii pe care nu a avut-o McLaren (2005)
La ce F1 te uiti? Uita-te la F1 de pe Terra!
- exprimari pompoase. Nu tin loc de inteligenta dar fac impresie la cei usor de impresionat, ce nu pun accent pe calitatea ideii ci pe impresia artistica. Deseori lipsa adevarului sau imposibilitatea de a pricepe lucrurile asa cum sunt, sunt mascate de exprimarile bombastice.
!!Atentie. Am separat cat se poate de clar cei doi ani de F1. Pana la urma mai repeta si popa pentru o baba surda:
In 2006 Ferrari si Renault erau angrenate in lupta. Michelin a facut diferenta. Intre aceste doua echipe. Performanta depinde de intreg pachetul, dar intre aceste doua echipe diferenta e fost facuta de gume.
In 2005 McLaren si Renault erau angrenate in lupta pentru titlu. Diferenta (ca puncte nu ca performanata) a fost facuta de fiabilitatea masinii Renault.
Vezi ca n-ar fi prima data cand ai derapaje la logica sau la atentie!
(2)In 2005 - Ferrari a fost penibila si lupta a fost Renault-McLaren
(3 )In2006 - Lupta s-a dat intre Renault si Ferrari iar McLaren a jucat un rol turistic pe sircuite
In cei trei ani au fost aceiasi producatori de pneuri la aceleasi echipe = prin urmare nu pneurile au avut rol diferentiator
In 2006 diferenta a fost facuta de intarzierea cu care cei de la Ferrari au pus la punct monopost. Intre timp Renault a castigat puncte
Sunt de acord cu Briatore la Ferrari
Chiar daca McLaren avea Michelin in 2006 nu poti trage imediat concluzia ca nu pneurile au facut diferenta intre Renault si Ferrari !!!
Acum inteleg motivul fixatiei pe care o ai ca "nu pneurile". Singurul tau considerent este raportarea la McLaren ..... Deci considera si asta:
Cum am spus, performanta este data de intreg pachetul. In ciuda pneurilor Michelin pe care le-au avut la dispozitie, McLaren a suferit la alte capitole incat sa nu poata depasi Ferrari. Ferrari in ciuda pneurilor Bridgestone, s-a luptat cu Renault pentru ca au stat mai bine la alte capitole decat Renault, plus ca inca aveau un Schumacher in forma.
Faptul ca adevaratii cunoscatori (nu autoproclamatii aerodinamicieni de pe automarket.ro) ai F1 erau de parere in 2006 ca Michelin erau superioare Bridgestone nu trebuie trecut cu vederea. O vorba spune ca "orice inginer din F1 isi doreste sa descopere ceva care sa aduca un plus de performanta similar cu cel care se poate obtine in mod obisnuit din pneuri". Asa de insemnata este contributia pneurilor. Normal ca Ferrari nu puteau trece peste noapte la Michelin si sa fie performanti din prima zi.
Briatore ..... vine ca o manusa "mentalitatii de castigator" de la Ferrari. Acestia simpatizeaza modul de a actiona al lui Briatore, si au inteles ca doar "strategiile" acestuia il pot scoate castigator pe Alonso .... deci s-au prins ca nu se pot baza pe "talentul" lui Alonso ..... au nevoie de "talentul" lui Briatore ....
Asa cum am intuit ca vei face, ai iesit cu galeria prin tramvai ....... si tocmai cand discutia devine mai serioasa si mai la obiect.
Dar asa faci tu. Nu mai ai ce spune, hop cu atacuri la persoana. Si mai vorbesti de probleme psihice .....
ps: ma faci sa rad. Nu ai competenta de a-mi evalua competenta. Bishuc, continua pe linia pe care ai ales-o la crearea contului. Aceea cu discutii elevate, intr-un cadru select. Tu un cunoscator binevoitor in a impartasi din vastele cunostinte de aerodinamica, noi ascultatorii relaxati si interesati, de care nu ai avut parte (ce lume rea) in fata blocului la o bomboana agricola. Nu te lasa asmutit !
Nu ti se pare ciudat ca esti asmutit cand se prezinta evenimente F1 asa cum au fost ... adica exact ceea ce-ti doreai, discutii despre F1?
Esti imatur si primitiv intelectual
reciteste ce ai scris ..... sau mai bine roaga pe cineva sa citeasca (fara sa-i spui ca tu ai scris) si cere-i o parere sincera. Nu cumva tocmai tu te incadrezi cel mai bine in randurile celor pe care ii blamezi cu atata inversunare?
Si mai multa atentie la cuvinte! Ai de transmis o idee, asa ca oranduieste-le mai bine, intotdeauna cauta sa aibe sens nu doar sa te satisfaca cum suna (dpdvd jurnalistic desigur), nu folosi un cuvant daca nu se incadreaza cum trebuie etc.
Spor la treaba si poate iese pana la urma ceva in regula!
ps: ...... se pare ca te preseaza rau complexul de inferioritate pe care l-ai dezvoltat pe site. Te tradeaza felul in care "te dai in stamba".
alt ps: fii sincer, abandoneaza impostura, cauta sportivitatea in sport si nu fii adeptul excrocheriei in sport. Judeca idolii sau rivalii lor cu aceeasi masura. Si nimeni nu ar mai avea ce sa iti reproseze. Vei fi chiar simpatic. Bye.
ps: mai multa atentie la exprimare. Acum nu mai e doar bombastica. E si defectuoasa.
Cam aici este problema, agravata de parerea de sine prea inaltatoare, pacalindu-te chiar si pe tine de exprimarea bombastico-jurnalistica. Aceasta NU ar fi asa de rea daca nu ar fi facuta ridicola de neconcordanta cu realitatea care merge mana in mana cu o analiza riguroasa. Ideea transmisa ar trebui sa fie fundamentul si nu modul impopotonat in care este transmisa. Riscul de a o altera astfel (pe idee) este mare, iar tie iti iese mai mereu alterata. Spor la treaba!
ps: toate comm-urile tale emana calm, pozitivism, sunt de o candoare dezarmanta .... (vezi mai sus).
alt ps: asa. Rezuma-te la comm-uri cateva cuvinte. Poate treci la comm-uri monosilabice. Astfel riscul de a face parada haosului in gandire e mult redusa.