Red Bull Racing a obţinut în Marele Premiu al statului Monaco din urmă cu două săptămâni cel mai bun rezultat din acest sezon, după ce Daniil Kvyat şi Daniel Ricciardo au ocupat locurile patru şi, respectiv, cinci.
Performanţa s-a datorat însă în bună măsură circuitului stradal lent şi mai puţin îmbunătăţirilor aduse de Renault în privinţa motorului. De altfel, constructorul francez a avertizat că Red Bull şi Toro Rosso nu trebuie să se aştepte la o repetare a rezultatelor de la Monaco, în contextul în care Marele Premiu al Canadei se desfăşoară pe un circuit pe care puterea motorului joacă un rol crucial.
"Suntem realişti înaintea acestei curse. Am muncit mult la fiabilitate şi ne-am îmbunătăţit rezultatele în ultimele două curse, dar ştim că Montreal va fi dificil pentru noi din punct de vedere al performanţei. Ştim că puterea este crucială şi trebuie să încercăm să repetăm abordarea de la Monaco, şi anume să optimizăm individual fiecare sector", a explicat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.
Prin urmare, Renault va fi nevoită să sacrifice o parte din performantele aerodinamice ale monoposturilor Red Bull pentru a obţine un avantaj din punct de vedere al puterii motorului."Spre deosebire de Monaco, trebuie să analizăm compromisul potrivit între forţă de rezistenţă şi forţa de apăsare aerodinamică pentru a avea performanţe bune în claificari şi curse.
Vom ajunge acolo şi sper să fim mai aproape la Montreal", a adăugat el.Via GPUpdate
La intrarea pe aliniamente aripa spate se va retracta si la finalul dreptului va reveni la loc ;))
Si toate aripile mici de pe caroserie se vor demonta si pilotii vor merge ca pe gheata in curbe.
"Scoatem 30% din forta de apasare si vom fi acolo unde trebe, baieti voi numai sa tineti masina pe asfalt"