Renault a redus performanţa motorului din motive de fiabilitate
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
FIA a anunţat sâmbătă dimineaţă că nu va permite constructorului Renault să utilizeze o limitare de 50% în loc de 10% în privinţa gazelor de eşapament eliminate prin eleronul spate în momentul în care pilotul nu accelerează.
În urma acestei decizii, Renault susţine că nu a avut altă alternativă decât să reducă performanţa generală a motorului pentru a evita o eventuală problemă de fiabilitate.
"Fiecare constrângere adiţională are efectul de a reduce optimizarea performanţei motorului în cadrul aceleaşi ferestre de fiabilitate. Întrebarea fundamentală este dacă este efectul este mai mare în cadrul unui grup de echipe, într-un grup de motoare sau chiar în cadrul unui grup de echipe cu acelaşi motor", a declarat Rob White, directorul tehnic al Renault Sport, pentru portalul ESPNF1.
Renault a susţinut încă de vineri că impunerea noilor restricţii pentru sistemul de evacuare va genera probleme de fiabilitate din cauza supraîncălzirii valvelor sistemului de evacuare.
Reducerea forţată a performantelor motorului Renault ar putea explica diferenţa de numai o zecime de secundă înregistrată în calificări intre Red Bull Racing şi Ferrari, în condiţiile în care anterior cele două echipe erau despărţite de câteva zecimi de secundă.Via | ESPNF1
Comentarii (1)