Renault a publicat prima fotografie cu noul motor V6 pentru 2014

de Daniel Popescu
Marti, 23.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a dezvăluit prima imagine cu noul motor V6 de 1.6 litri care va fi utilizat în Formula 1 începând din sezonul 2014.

Renault a oferit în această săptămână noi informaţii despre motorul V6 de 1.6 litri pe care îl construieşte în perspectiva sezonului 2014 al Formulei 1. Constructorul francez efectuează de mai multe luni teste cu nouă unitate, iar directorul executiv Rob White afirmă că progresele sunt semnificative.

"Am rulat motoare de dezvoltare de diferite specificaţii din ultima parte a anului trecut. Prima oară am avut motoare cu un singur cilindru, pentru că sunt unele lucruri extrem de importante pe care trebuie să le învăţăm pentru a fi pregătiţi. De asemenea, am avut şi un motor cu mai mulţi cilindri pe arhitectura precedentă care a fost rulat mai recent."

"Acum am rulat un motor V6 care este mai mult sau mai puţin asemănător cu planul nostru. Acum trebuie să învăţăm ceva nou, tot ce are legătură cu injecţia directă şi un design semnificativ mai mare pentru sistemul de recuperare a energiei", a declarat britanicul.

Via Racecar Engineering

Comentarii (3)

  • GrosJan
    mda, ... juma' de motor
    pan' la urma vedem si V2 in F1
    7 6
  • @GrosJan - nici V8-urile nu sunt motoare rele,problema consta in regulament,care le "imblanzeste" mult prea mult.Mi-ar placea sa vad din nou V10-uri sau V12-uri?Categoric!Dar sunt convins ca nici aceste V6 nu sunt asa de rele cum le va face regulamentul FIA sa para.
    2 0
  • GrosJan
    nici eu nu sunt prea impotriva asa cum a parut. Am vrut sa fiu si eu ironic :)
    Si dintr-un 4 in linie cu cilindree mica poti face un motor foarte performant de F1. Dar evolutia a fost cam asa: v12, v10, v8. Acum v6. Pana la v2 mai e doar un v4. Tendinta actuala este micsorarea motoarelor si folosirea spatiului ramas pentru sisteme de recuperare a energiei. Asta e, F1 evolueaza nu se cramponeaza in traditie. Dar nici nu-i exclus ca pe viitor sa devenim nostalgici si sa aducem iar in f1 motoare v12, v8.
    Ferrari este cea mai afectata (ca uzina) dupa cum s-a si plans. Ea fabrica masini cu motoare "aristrocrate", V-uri mari.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru