Aceasta va fi înlocuită în perspectiva sesiunii următoare de la Barcelona, însă constructorul francez a dezvăluit că strategia de la Jerez a vizat şi utilizarea agresivă a sistemului ERS pentru recuperarea energiei.
"În mod special, sistemul de recuperare a energiei a fost utilizat cât de agresiv am putut, însă la Barcelona trebuie să explorăm limitele pentru a şti cât de departe le putem împinge. De asemenea, o problemă la pompa lichidului de răcire a avut drept cauză o componentă nouă pe care am testat-o doar pe circuit. Am învăţat multe şi acum luăm măsurile pentru a preveni astfel de probleme", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.
▶ Statisticile testelor de la Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea
La rândul său, directorul executiv Cyril Abiteboul a refuzat să comenteze calitatea motorului comparativ cu rivalii de la Mercedes şi Ferrari, însă susţine că este mulţumit de performanţele arătate la Jerez.
"Este imposibil să spunem unde ne aflam comparativ cu competiţia, pentru ca ceilalţi au avut alte planuri, specificaţii pentru pneuri, cantităţi de combustibil sau anumite specificaţii pentru monoposturi, dar nivelul nostru de performanţă este cel pe care îl aşteptam", a explicat el.
Via Renault
Comentarii (0)