Oficialii Formulei 1 se gândesc la numeroase modalități prin care să crească vizibilitatea sponsorilor pe monoposturi. În prima fază aceștia au decis că pot implementa mesaje publicitare pe sistemul de protecție Halo, iar acum apar informații care vizează inclusiv schimbarea regulamentului tehnic.
Astfel, la ultima întâlnire a Grupului de Strategie, care a avut loc săptămâna trecută, 5 echipe au venit cu o serie de propuneri concrete în această direcția. Prima dintre ele vizează modificarea designului astfel încât părțile laterale ale monoposturilor să aibă o vizibilitate mai bună, în condițiile în care acesta este unul dintre locurile preferate de companii pentru a-și expune logo-urile.
De asemenea, regulamentul va prevede existența unui spațiu plat în partea superioară a aripii spate, cu același obiectiv. Nu în ultimul rând, se analizează inclusiv simplificarea aripii față prin eliminarea unora dintre elemente.
Prin aceste măsuri, logo-urile sponsorilor vor beneficia de o vizibilitate mai bună, element care ar putea ajuta echipele să obțină mai mulți bani din contractele publicitare.
Via Autosport
In loc sa schimbe regulamentul sa permita monoposturi perfomante ce pot depasi natural, inca mai avem mizeria aia de DRS si motoare hibride care nici macar nu produc zgomotul ce a consacrat competia.
Dar, asta e, daca asa vor unii, e posibil ca Formula 1 sa nu mai fie niciodata ca in anii 80 si 90.
Ideea asta cu sponsorii mi se pare o imbecilitate. Reducem costuri dar facem sponsorii si mai vizibili pentru a se bate cu oferte mai bune pentru a fi amplasati pe masini. Misto treaba...
Nu mai bine se face cate un pit stop la 10 tururi penrtu sedinte foto/video cu sponsorii de pe masini?