Regulamentul tehnic al Formulei 1, modificat în 2019: sponsorii vor avea o vizibilitate mai bună

de Daniel Popescu
Luni, 22.01.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Părțile laterale, aripa spate și aripa față vor primi o serie de modificări de design în 2019 pentru ca logo-urile sponsorilor să fie mai vizibile pe monoposturi.

Oficialii Formulei 1 se gândesc la numeroase modalități prin care să crească vizibilitatea sponsorilor pe monoposturi. În prima fază aceștia au decis că pot implementa mesaje publicitare pe sistemul de protecție Halo, iar acum apar informații care vizează inclusiv schimbarea regulamentului tehnic.

Astfel, la ultima întâlnire a Grupului de Strategie, care a avut loc săptămâna trecută, 5 echipe au venit cu o serie de propuneri concrete în această direcția. Prima dintre ele vizează modificarea designului astfel încât părțile laterale ale monoposturilor să aibă o vizibilitate mai bună, în condițiile în care acesta este unul dintre locurile preferate de companii pentru a-și expune logo-urile.

De asemenea, regulamentul va prevede existența unui spațiu plat în partea superioară a aripii spate, cu același obiectiv. Nu în ultimul rând, se analizează inclusiv simplificarea aripii față prin eliminarea unora dintre elemente.

Prin aceste măsuri, logo-urile sponsorilor vor beneficia de o vizibilitate mai bună, element care ar putea ajuta echipele să obțină mai mulți bani din contractele publicitare.

Via Autosport

Comentarii (11)

  • Sa curga banii, ce conteaza spectacolul...

    In loc sa schimbe regulamentul sa permita monoposturi perfomante ce pot depasi natural, inca mai avem mizeria aia de DRS si motoare hibride care nici macar nu produc zgomotul ce a consacrat competia.

    Dar, asta e, daca asa vor unii, e posibil ca Formula 1 sa nu mai fie niciodata ca in anii 80 si 90.
    8 1
  • in curand o sa opreasca cursa din 10 in 10 ture pentru o serie de 5 minute de publicitate
    12 1
  • LexRKN
    Acum 2-3 ani ce injuraturi isi lua Bernie....sa vedem ce o sa il mai plangem
    3 3
  • Stricam aerodinamica pentru ca nici ultima baba chioara sa nu rateze reclamele.
    10 0
  • Spectacol !? Din ce in ce mai rar in sportul asta. Dueluri gen Alonso-Schumacher la Imola 2005 sau Franta 2006 nu cred ca vom mai vedea.
    7 0
  • Acele dueluri au fost posibile pentru ca o anumita masina Renault avea pneuri mult mai bune Michelin. Altfel Schumacher era de neatins la acea vreme. Pe masini egale Schumacher nu avea rival.
    9 6
  • Simplificarea aripei fata nu este o idee rea. Combinata cu reducerea diferentei intre ceilalti motoristi si Mercedes ar duce la mai multe lupte roata la roata. Cel putin teoretic.
    2 0
  • mobius
    Pe vremea acelor dueluri, erau cel putin doi constructori de pneuri, se putea alege si nimeni nu a impiedicat Ferrari sa aleaga Michelin.
    5 4
  • @Radu: inseamna ca Schumacher era bun daca era competitiv pe gume nasoale. ;)

    Ideea asta cu sponsorii mi se pare o imbecilitate. Reducem costuri dar facem sponsorii si mai vizibili pentru a se bate cu oferte mai bune pentru a fi amplasati pe masini. Misto treaba...

    Nu mai bine se face cate un pit stop la 10 tururi penrtu sedinte foto/video cu sponsorii de pe masini?
    3 0
  • Bernie
    @lol...Pe masini egale in anii aia Kimi le dadea ceata la toti pilotii...Din pacate motoarele mercedes nu suportau turatiile maxime si plesneau...Si nu numai Kimi le crapa ci si Coulthard Montoya si altii de la alte echipe...In altaordinede idei modficarea aripii fata va afecta numerosi piloti cu stil de plilotaj cu apasare aerodinamica pe puntea fata...Cel mai cunoscut caz este Vettel dar poate fi si verstapen afectat si chiar si alti piloti..In final as completa ce a scriscineva mai sus ca F1 se transforma din circul lui bernie cu bunele si relele lui intr un penibil circ mediatic si comercial american numai bun de urmarit de un public numeros si superficial in detrimentul publicului fin cunoscator al acestui sport..Este posibil sa l regretam pe mult hulitul bernie...
    3 0
  • Kimi a avut o masina rapida dar nefiabila. Era si el tanar si rapid, masinile i se potriveau stilului sau. Dar nu, nu era la fel de bun ca Schumacher. Btw, si McLaren era tot pe Michelin.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru