- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Regulamentul safety car-ului se schimba din 2009
Publicat Vineri, 10.10.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In urma numeroaselor controverse din acest sezon competional, cand mai multi piloti au fost penalizati pentru ca au fost obligati sa intre la boxe cand acest lucru era interzis, echipele au propus modificarea regulamentului care guverneaza safety car-ul.
Astfel, incepand din sezonul 2009, se va reveni la vechiul sistem, care prevede ca pilotii pot intra la boxe imediat dupa intrarea safety car-ului pe circuit. In plus, pilotii vor trebui sa parcurga un timp minim pe turul de circuit in momentul in care masina de siguranta este prezenta pe pista.
Pilotii vor fi avertizati prin semnal luminos ca safety car-ul va intra pe pista, moment din care vor avea la dispozitie 5 secunde pentru a apasa un buton prin care sa confirme ca au luat la cunostinta de intrarea safety car-ului.
Managerul echipei BMW-Sauber, Beat Zehnde, crede ca noile reguli sunt binevenite, chiar daca acestea nu sunt perfecte. "Daca in momentul neutralizarii tocmai ai trecut de linia boxelor va fi o problemea, pentru ca trebuie sa parcurgi un tur intreg.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (2)