Cu toate acestea, FIA a anunţat că intenţionează să implementeze schimbări radicale cu scopul de a micşora timpii pe tur cu 4-5 secunde. Acest lucru presupune, printre altele, creşterea lăţimii mnonoposturilor, noi forme pentru aripa faţă şi podea şi creşterea substanţială a forţei de apăsare aerodinamică.
Întrucât schimbările sunt numeroase şi presupun un volum de muncă mai ridicat din partea inginerilor şi designerilor, echipele au decis de comun acord ca până la sfârşitul lunii octombrie regulamentul final pentru sezonul 2017 să fie aprobat. Pentru acest lucru, directorii tehnici ai echipelor s-au reunit vineri, 2 octombrie, pentru a clarifica regulamentul care va fi ulterior parobat de Consiliul Mondial al FIA.
"Cred că regulile trebuie confirmate până în 2 octombrie de către Grupul Tehnic de Lucru.
Iar apoi va trebui ratificat de Consiliul Mondial al FIA până la sfârşitul lunii octombrie. Deja se face târziu. Este o schimbare semnificativă. Toată lumea a fost de acord că, până la sfârşitul lui octombrie, trebuie să ştim", a declarat Christian Horner, şeful Red Bull Racing.La jumătatea lunii august, oficialii echipei Williams îşi exprimaseră îngrijorarea că schimbarea radicală a regulamentului va trebui amânată pentru 2018 din cauza timpului scurt pe care echipele îl aveau la dispoziţie pentru aprobarea modificărilor.
Via SkySports
Comentarii (2)