Una dintre măsuri ar putea fi o schimbare a modului în care sunt aplicate penalizările pentru unităţile de propulsie. În prezent, piloţii care folosesc o a şasea unitate de propulsie complet nouă sunt obligaţi să înceapă cursă din pitlane, motiv pentru care piloţii nu au niciun motiv să concureze în calificări, iar în această situaţie s-a aflat Sebastian Vettel la Marele Premiu al Statelor Unite.
În plus, există şanse ca regulamentul Safety Car-ului să fie schimbat pentru ca perioada petrecută de acesta pe circuit să fie mai scurtă.
O soluţie este ca monoposturile întârziate cu un tur din urmă să ajungă în spatele plutonului prin lăsarea celorlalţi piloţi să îi depăşească. Metoda actuală prevede ca piloţii să depăşească Safety Car-ul şi să concureze cu viteză sporită pentru a ajunge în spatele plutonului, însă pentru această procedură este nevoie de mai multe tururi.De asemenea, echipele analizează dacă actuala penalizare de cinci secunde pentru anumite infracţiuni este prea blândă, dar şi dacă restricţiile din parc ferme, când mecanicii şi inginerii nu au dreptul de a umbla la monoposturi, ar putea fi modificate.
Via Autosport
Comentarii (2)