Red Bull Racing a înregistrat progrese semnificative în ultimele curse şi a reuşit să depăşească Ferrari în lupta pentru locul doi în clasamentul constructorilor.
Pentru ultima parte a campionatului, echipa austriacă are însă ambiţia de a lupta cu rivalii de la Mercedes, în ciuda faptului că şansele de a-i ajunge din urmă sunt relativ mici.
"Obiectivul nostru este să reducem şi mai mult diferenţa faţă de Mercedes. Întotdeauna trebuie să te uiţi în faţă, nu în spate. Am avut performanţe grozave pe o varietate de circuite, de la Austria la Silverstone şi de la Budapesta la Germania. Mai sunt unele curse în calendar care sperăm să ne fie favorabile", a explicat Christian Horner, şeful Red Bull Racing.
Horner consideră că Red Bull are de recuperat doar 3 zecimi de secundă pentru a ajunge Mercedes în urmă şi anticipează noi progrese, deşi echipa îşi concentrează deja atenţia spre sezonul 2017, în care vor fi introduse numeroase schimbări de regulament."Încă mai avem câteva lucruri pe care le putem implementa pe monopost şi pe care le-am dezvoltat cu ceva timp în urmă.
În plus, există încă progrese constante pentru motor. Sper ca aceste lucruri să ne ajute să micşorăm şi mai mult diferenţa", a adăugat el.Via Autosport
Fiind ferrarist de o viata intreaga, evident ca pot fi subiectiv cand vine vorba de aceasta echipa, insa Horner sa nu uite ca Ferrari nu este o firma de bauturi energizante, ca are o istorie, un prezent si un viitor, iar cand vine vorba de competitia in F1 nu va preceda sa arunce in lupta toate resursele financiare si logistice ca sa ajunga acolo unde a fost mereu, in frunte, chiar daca va trebui sa cumpere toti inginerii de top! Si asta de aia ca asa cum am mai spus Ferrari are un blazon de aparat, adica calutul cabrat, care inseamna mai mult decat formula 1. Horner uita ca atunci cand Ferrari domina clar in acest sport, el urla ca din gura de sarpe catre FIA ca trebuie schimbat regulamentul pentru a da sanse egale echipelor mici, iar cand a reusit acest lucru a luat patru titluri mondiale tocmai prin acele schimbari de regulamente care avantaja RB. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.
Cu ce ne-a incalzit pe noi ca de 6 ani nu vedem competitie in F1, fie vorba de RB sau de MB?
Singurii care le mai tineau piept au fost cei de la Ferrari. Unde au fost Williams si McLaren in tot acest timp?
"We have to look for the facts, not words" spunea cineva, no offence!