De altfel, echipa a fost învinsă de Ferrari în Marele Premiu al Chinei, acolo unde Fernando Alonso a terminat în faţa lui Daniel Ricciardo şi a lui Sebastian Vettel.
Potrivit consultantului Helmut Marko, explicaţia pentru acest rezultat este noul tip de carburant utilizat de Ferrari, însă austriacul anunţă că Red Bull Racing pregăteşte de asemenea o îmbunătăţire din acest punct de vedere. Marko speră că noul carburant, care ar putea fi introdus chiar la Marele Premiu al Spaniei din 11 mai, va aduce un spor de circa trei zecimi de secundă pe tur.
"Ferrari a făcut un pas evident în faţă în China pentru că au avut un nou carburant.
În curând vom avea şi noi un nou carburant, poate chiar la următoarea cursă din Spania. Noua benzină ne va aduce două, poate chiar trei zecimi de secundă pe tur, aşa că vom avea măcar o şansă să depăşim Ferrari. Duminică, piloţii noştri au putut să facă orice au vrut, dar nu l-au putut depăşi pe Alonso", a declarat el.Ferrari utilizează carburant furnizat de olandezii de la Shell, în timp ce furnizorul celor de la Red Bull Racing este producătorul francez Total.
Via GMM
a scapat Rai sticluta de beutura in rezervor ... numa ca nu a scapat-o in rezervorul de la masina lui. Normal ca o sa recupereze RBR, doar se pricep si ei la beuturi
@ricu
bine punctat!... ai spirit... :)))
Zici ca e mecanic de la service Dacia. Domle ... daca nu merge bine motorul ai bagat benzina proasta. Baga de la OMV din aia scumpa si nu mai ai probleme. O sa ai avion!
Nu nea Helmut! Cei de la Ferrari au inteles ca trebuie sa vorbeasca mai putin si sa faca mai mult.
Au imbunatatit monopostul si se pare ca merg intr-o directie buna.