Şeful Christian Horner a admis că nu are de ales decât ca, începând cu Marele Premiu al Chinei de la sfârşitul acestei săptămâni, să respecte datele furnizate de senzorii omologaţi de forul mondial, chiar dacă consideră în continuare că acestea sunt eronate cu până la 25%.
"Cred că tot ce s-a rezolvat la apel este că senzorul pentru curgerea carburantului trebuie luat ca atare. Cred că eroarea este de 25%, dar senzorul este punctul de referinţă. Cred că aceasta este concluzia la care trebuie să ajugem după audieri", a declarat el.
Nicio problemă cu senzorii în Bahrain
Horner a dezvăluit însă că este interesat să afle modul în care FIA va justifica decizia luată în cadrul apelului şi că echipa nu a mai avut probleme cu senzorii în Bahrain.
"Acceptăm poziţia audierilor şi va fi interesant să vedem argumentele verdictului, care ar trebui publicate până la sfârşitul acestei săptămâni, pentru a înţelege cum au ajuns la acest verdict.
Fără nicio îndoială, au fost câteva probleme cu aceşti senzori. Sperăm că, cu mai multă experienţă şi în timp, vor deveni mai fiabili, dar nu am mai avut probleme în Bahrain şi sper să fie cazul şi în continuare", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (0)