Red Bull: "Vettel trebuie să crească nivelul"

de Daniel Popescu
Vineri, 13.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Helmut Marko îl îndeamnă pe Sebastian Vettel să-şi îmbunătăţească performanţele şi susţine că rezultatele sale modeste au drept cauză o lipsă de determinare a pilotului german.

Esential 60 de puncte a acumulat Sebastian Vettel in primele sapte curse ale sezonului
5 este pozitia ocupata de Sebastian Vettel in clasamentul general
Sebastian Vettel a avut un debut modest de sezon, în care a fost învins cu regularitate de coechipierul său Daniel Ricciardo, cel care în Canada a obţinut prima victorie din carieră.

Potrivit lui Helmut Marko, consultantul Red Bull, cvadruplul campion mondial nu are altceva de făcut decât să crească nivelul prestaţiilor sale.

"I-am spus că sunt 50 de ingineri care lucrează la motorul lui fără să reuşească să rezolve problemele şi că dacă este un pilot de top depinde numai de el. Trebuie să facă asta", a declarat el.

Marko are însă şi câteva explicaţii pentru rezultatele mai puţin bune ale pilotului german. Pe lângă lipsa de adaptare la noul monopost, Vettel este dezamăgit şi de introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri, ceea ce l-a făcut să fie mai puţin determinat să obţină performante majore.

"Vettel s-a plâns că are un monopost atât de prost, pentru că vrea ca totul să fie perfect.

Principala lui problemă a fost că întotdeauna când cobora treptele de viteza destabiliza partea din spate a monopostului şi nu putea înţelege că noi nu vom rezolva problema. În plus, crede că Formula 1 nu se îndreaptă într-o direcţie bună. Monoposturile ar trebui să fie monştri, nu relativ uşor de pilotat. Cu toate aceste probleme, poate că nu a fost la fel de devotat, dar asta s-a schimbat. Încă din Spania am văzut o abordare diferită din partea acestui pilot", a mai precizat el.

Via BBC Sport

Comentarii (15)

  • opa
    12 5
  • cica daca e pilot de top?pai de 4 ori campion mondial nu ar trebui sa fie sigur pilot de top?
    14 9
  • Principala lui problemă a fost că întotdeauna când cobora treptele de viteza destabiliza partea din spate a monopostului şi nu putea înţelege că noi nu vom rezolva problema

    Monoposturile ar trebui să fie monştri, nu relativ uşor de pilotat.

    Pai e contradictoriu cu ce spune mai sus ,monopostul redbull e un monstru conform primei declaratii in care spune ca se destabilizeaza puntea spate !
    6 7
  • ildottore
    forma slaba a lui se datoreaza lui ricci. RICCI IS FASTER THEN YOU. :)
    pe scurt: nu se astepta ca noul venit in echipa sa il faca de ras. din cauza asta merge asa de bine. ricci e cu 3 nivele peste vettel(1-determinare, 2-intelegere perfecta cu noul monopost si 3-nu are nimic de pierdut, nu e campion si nu are povara in spate). bv lui. vettel v-a pierde si in austria pentru ca RICCI IS FASTER AND SMARTER THEN YOU. :)
    21 16
  • Singaporezul
    Vetel trebuie sa plece de la RBR pt. ca Ricci va deveni din ce in ce mai bun,asa ca nu are prea multe sanse(poate dupa vacanta e vara sa il bata pe Ricci in cateva curse).Ricci este mai bun,a demonstrat pe pista.Asa ca BUONGIORNO>Go Vettel
    13 12
  • Stati linistiti ca isi va reveni.La vrut pe Ricci-il are.Trebuie sa vada intii ce este UMILINTA,Cele patru titluri castigate l-au facut sa fie superficial si increzut dar cred ca incepe sa se trezeasca...
    22 4
  • george185 Helmut Marko sustine ca monoposturile ar trebui sa fie "monstri" si nu usor de pilot ca in anii precedenti. In vreme ce, Vettel se plange tocmai de instabilitatea monopostului actual.
    0 0
  • Oare daca il avea pe Raikkonen era mai fericit?
    0 0
  • Marius
    Si-a facut-o singur. Daca se purta ok cu Webber il batea si anul asta (pe Webber) si doar masina era problema.
    14 4
  • dumi_p
    @fgfg, este pilot de top, dar traducerea in romana este putin tendentioasa (nu stiu daca doar intentionat ca sa creasca "audienta"): "There are 50 engineers working on this engine and they can't sort it out. You're a top driver, it's up to you. You have to do it."
    2 2
  • GrosJan
    daca venea Ricci si il batea pe masinile de acum un an as fi zis, ce tare e Ricci. Nu ca acum nu ar fi. Tocmai, tot ceea ce conteaza ACUM este cum te descurci pe masinile astea cu mai putin down force si mult cuplu. De aceea echipele se vor indrepta spre piloti care se descurca bine pe acest material de concurs
    2 2
  • Asta e valoarea lui nene. Cum nu mai are evacuari care sa-i tina masina pe circuit ca pe sine cum se topeste. Desi are cel mai bun sasiu totusi e in spatele lui Alonso pe un Ferrari care nu exceleaza la niciun capitol. Aici e diferenta dintre piloti.
    4 4
  • @george185 : Destabilizarea monopostului nu are nicio legatura cu a fi sau a nu fi un monstru acel monopost. Prin "Un monstru" se refera la un monopost puternic dar cu un anume echilibru de comportament, care te pune la incercare sa il stapanesti. Destabilizarea inseamna ca la intrarea in curbe o ia spatele alandala la un moment dat si nu mai asculta de tine, si oscileaza aleator intre comportament subvirator si supravirator, fara niciun indiciu ca in secunda urmatoare unde se va stabiliza ... sau nu... Asta este foarte frustrant pentru un pilot!

    Cat despre rezultatele lui, sa privim doar cate curse din acest an a avut fara probleme tehnice majore declarate si cine stie cate ascunse. La fel are aceeasi scuza si Alonso, la fel un pilot deosebit de puternic.
    13 1
  • @mariusica
    Vezi ca webber s-a facut de ras in cursa de 24h de la le"mans pe timpul noptii a fost cel mai slab din echipa porsche iar in finalul cursei cand a intrat la ultimul schimb nu a fost in stare sa pastreze ritmul motorului la nivelul pilotului dinaintea sa si l-a prajit, deci a prajit inclusiv sansa echipei de a castiga cursa. Cat despre vettel, vezi ca de fapt monopostul sau se confrunta cu o multitudine de probleme, trebuie sa fii chior sa nu observi lucrul asta cel putin prin prisma abandonurilor tehnice, deci faza cu webber nu isi are locul, este un pilot depasit si cred ca de la anul il vedem prin wtcc sau cine stie wrc...
    2 7
  • logicalbass
    Realitatea e ca Vetel e un pilot artifical creat, ca Webber in prima perioada a unui monopost RB puternic l-a desfintat iar mai apoi, din considerente mediatice lesne de inteles, RB l-au ales pe tanarul Vetel ca prim plan. Cat despre Rici, ar trebui sa se bucure de faptul ca il infrange pe Vetel acum cat masina inca nu lupta pentru victorii caci mai apoi RBR nu ii va mai permite asta.
    4 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru