Utilizarea unui al cincilea motor va conduce la penalizarea celor doi cu câte 10 poziţii pe grila de start, ceea ce echivalează practic cu o plecare de pe ultimele linii ale grilei de start. Şeful Christian Horner a dezvăluit că penalizările vor fi suportate cel mai probabil chiar în Marele Premiu al Austriei de la sfârşitul săptămânii viitoare.
"O penalizare tactică acolo are sens. Trebuie să ne aşteptăm să fim pe ultima linie a grilei", a declarat britanicul.
Decizia este surprinzătoare în contextul în care Austria este cursa de casă a echipei, însă în realitate este logică, întrucât circuitul nu se potriveşte foarte bine caracteristicilor monopostului.În plus, echipa vrea să se asigure că va avea un motpor cât mai proaspăt pentru Marele Premiu al ungariei, acolo unde se aşteaptă să obţină performanţe mai bune, asemănătoare cu cele de la Monaco.
"Hungaroring va fi probabil cel mai bun circuit al anului, aşa că este important să începem cât mai sus posibil", a adăugat el.Între timp, consultantul Helmut Marko a criticat din nou performanţele obţinute de motorul Renault, în special în privinţa vitezei pe liniile drepte. "În privinţa motorului, suntem într-o poziţie mai proastă chiar şi decât anul trecut. Comparaţiile GPS pe liniile drepte sunt înfricoşătoare", a explicat austriacul pentru publicaţia Auto Motor und Sport.
Via GMM
Comentarii (0)