Red Bull Racing a suferit duminică a treia defecţiune majoră la alternator din acest sezon, de data aceasta cu o unitate de specificaţie 2011 care nu mai provocase probleme.
În contextul în care Sebastian Vettel are nevoie de un monopost fiabil pentru a-şi adjudeca titlul mondial la Interlagos, echipa a solicitat constructorului francez să-i furnizeze noua specificaţie de alternator, care a fost folosită în premieră la Austin pe cel puţin unul dintre ceilalţi clienţi săi, Lotus, Williams şi/sau Caterham.
Reacţia francezilor a fost însă promptă, iar Remi Taffin, şeful operaţiunilor de cursă al celor de la Renault, a dezvăluit că Red Bull va primi la Interlagos noua specificaţie de alternator.
"Este foarte simplu. Mergem pe noua specificaţie, a trecut toate testele. Aceasta a fost prima duminică în care noua specificaţie a fost utilizată, dar acum am parcurs peste 2000 kilometri pe câteva monoposturi pe circuit şi în testele, aşa că nu trebuie să mai facem nimic pe aceasta componentă înainte să o punem pe monopost", a declarat el pentru publicaţia Autosport.
Oficialul Renault a mai precizat că decizia de a folosi un alternator de specificaţie 2011 pe monoposturile lui Vettel şi Webber în cursa de la Austin a fost luată de Red Bull, ca urmare a faptului că acestea fuseseră folosite cu succes în sezonul trecut, fără să genereze probleme de fiabilitate.
Via Autosport
Ar fi pacat de munca atator oameni.
As vrea insa cursa pe ploaie in Brazilia. Din punctul meu de vedere cine poate castiga pe timp de ploaie ala merita titlul de campion.
Pe carosabil umed nu mai exista diferente atat de mari intre puterea monoposturilor, intre aerodinamica lor, nimic de genul asta. Balans bun si un pilot care sa stie sa mearga la limita.