Red Bull, tradati din nou de o defectiune la motor

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 02.04.2010
Motorul monopostului Red Bull pilotat de Mark Webber a cedat in a doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Malaeziei.

Problemele de fiabilitate ale monopostului Red Bull Racing nu s-au incheiat in Australia, asa cum sperau oficialii echipei austriece.

De data aceasta, defectiunea tehnica a fost semnalata la motorul Renault RS27 care echipeaza monopostul RB6, Mark Webber fiind nevoit sa opreasca masina pe circuit in a doua sesiune de antrenamente de la Sepang. Unitatea care s-a defectat a fost utilizata si in alte Mari Premii, insa chiar si in aceste conditii problema trebuie privita cu ingrijorare de Red Bull si Renault.

"Niciodata nu vrei ca sesiunile de vineri sa fie perturbate, iar asta ne-a costat foarte mult timp. Dar monopostul a fost bun. Niciodata nu este ideal sa pierzi un motor, dar noi am facut-o, chiar daca unitatea parcursese multi kilometri. Cu siguranta vrei sa parcurgi cat mai multi kilometri cu un motor", a declarat Webber la finalul sesiunii de antrenamente.

Problema este cu atat mai grava cu cat fiecare pilot are la dispozitie numai opt motoare pe parcursul sezonului, orice unitate suplimentara urmand sa provoace penalizari pe grila de start.

La randul sau, Sebastian Vettel a avertizat ca monopostul Red Bull nu este suficient de rapid pe circuitul de la Sepang, remarcand totodata rezultatele foarte bune pe care le-au obtinut cei de la McLaren si Mercedes GP in primele doua sesiuni de antrenamente libere de la Sepang.

"Nu sunt 100% multumit de ziua de astazi, inca trebuie sa fim mai rapizi.

McLaren si Mercedes par foarte rapizi, iar Ferrari pare in forma pe distante lungi. Trebuie sa vedem unde ne pozitionam si apoi sa stabilim un obiectiv, dar cu siguranta speram sa ajungem in ultima parte a calificarilor si apoi sa terminam cat mai sus pentru a incepe cursa in frunte", a precizat germanul.

Vettel a singurul pilot care a plecat din pole position in acest sezon, insa defectiunile tehnice la monopost l-au impiedicat sa transforme aceasta performanta in victorii.

Via | Red Bull Racing

Comentarii (2)

  • Decizia FIA privind Problema oglinzilor
    Decizia FIA privind amplasarea oglinzilor pe partea laterala a monoposturilor numai intra in vigoare la Marele Premiu al Chinei ci in Spania pentru ca echipele se plangeau din cauza timpului scurt in care trebuie sa se faca modificari la monoposturi.
    E important sa mentionez asta pentru ca e o speranta pentru Mercedes in a se apropia de plutonul fruntas... Ferrari, RedBull si McLaren care se pare ca toate sunt in fata echipei germane. Sa speram ca nu pentru mult timp.
    2 1
  • Corectez
    Decizia FIA privind interzicerea amplasarii oglinzilor pe....

    Scuze pt eroare!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru