Echipa a dezvăluit la sfârşitul lunii martie că apărarea se va baza pe datele corecte furnizate de propriul instrument de măsurare a debitului carburantului în motor şi a a faptului că senzorii oficiali ai FIA pentru verificarea acestui parametru nu au funcţionat în mod corespunzător. Şeful Christian Horner a anunţat însă în această săptămână că echipa deţine noi dovezi care vor veni în sprijinul argumentelor sale.
"Acele puncte sunt vitale. Fiecare punct este vital. Avem un caz puternic. Pe măsură ce numărul de curse a crescut, problemele au devenit mai evidente şi au apărut noi dovezi şi noi modalităţi de a înţelege problema. Sper să ne putem prezenta cazul în mod corect şi să obţinem înapoi locul doi pe care Ricciardo îl merită de la Melbourne", a declarat el.Horner a refuzat să explice care sunt noile dovezi obţinute de Red Bull Racing, însă presa internaţională a relatat recent că o analiză a forului mondial a evidenţiat o posibilă cauza pentru care senzorii sunt defecţi.
Potrivit FIA, Red Bull şi Toro Rosso au modificat anumiţi parametri ai senzorilor FIA înainte de a fi montaţi în monopost, pentru o compatibilitate mai bună cu motorul Renault. Ipoteza este susţinută inclusiv de faptul că 95% dintre problemele cu senzorii au afectat monoposturi echipate cu motoare Renault.
De altfel, începând de la Marele Premiu al Spaniei, echipele nu vor mai avea dreptul să modifice parametri senzorilor furnizaţi de compania britanică Gill Sensors.
Red Bull a propus chiar eliminarea limitei maxime de 100 kg/oră pentru debitul carburantului pentru a evita pe viitor apariţia unor probleme similare.
Via Autosport
Comentarii (0)