Directorul tehnic al celor de la Red Bull Racing consideră că aerodinamica va avea un aport semnificativ mai mic la performanţe în prima parte a anului, în condiţiile în care fiabilitatea şi performanţele motoarelor vor juca un rol esenţial.
"Cel puţin în prima parte a sezonului vom vorbi despre o formulă a motoarelor. Factorii decisivi vor fi fiabilitatea, puterea şi consumul de carburant. Aerodinamica va începe să conteze cu adevărat doar după ce noile motoare V6 s-au maturizat. Dar trebuie să spunem că în privinţa unităţii de propulsie nu ne bazăm doar pe Renault, ci şi pe mulţi alţi furnizori. Fiecare dintre ei va trebui să se adapteze la viteza de dezvoltare a Formulei 1", a declarat britanicul în vârstă de 55 de ani.
Red Bull, principala victimă?
Red Bull Racing ar putea fi cea mai afectată echipă de noul regulament tehnic.
Pe lângă pierderea avantajului aerodinamic datorat sistemul de evacuare inovator introdus în ultimii ani, Red Bull Racing trebuie să facă faţă şi problemelor întâmpinate de Renault.Echipa a acordat prea puţin spaţiu noii unităţi de propulsie şi trebuie să îmbunătăţească sistemul de răcire, la care se adaugă şi defecţiunile înregistrate de constructorul francez la sistemul ERS.
Via Motorsport
Comentarii (0)