Austriacul a solicitat producătorului de motoare Renault să renunţe la actualul furnizor de alternatoare, şi anume compania italiană Magneţi Marelli. "Vreau ca Renault să se separe de furnizorul Magneti Marelli şi să folosească pe altcineva", a declarat el pentru publicaţia germană Auto Motor und Sport.
Pentru început, Remi Taffin, unul dintre oficialii Renault Sport, a anunţat că va analiza propunerea lui Mateschitz, însă una dintre puţinele opţiuni viabile pe care le are constructorul francez provine de la rivalii de la McLaren, care furnizează astfel de componente prin compania McLaren Electronic Systems (MES).
Tabloidul german Kolner Express a lansat joi ipoteza că Red Bull a avut defecţiuni la alternator din cauza designului monopostului RB8, însă speculaţia este lipsită de argumente valide, întrucât campioana mondială nu este singura echipă care a suferit astfel de probleme: Romain Grosjean a abandonat tot la Valencia la volanului unui Lotus, iar Pirelli a suferit o defecţiune similară în timpul unui test efectuat recent la Barcelona.
Anterior, Renault a afirmat că cea mai probabilă cauză a defecţiunilor la alternator este supraîncălzirea componentei atunci când motorul rulează la turaţii prea mici în virajele lente.
Via GMM
No fi de la maparea motoarelor folosita atat de RBR cat si de Lotus?
La Renault nu le-a strans suruburile bine! Williams si Caterham folosesc tot motoare Renault si nu au avut problemele decrise mai sus.S-o fi zcgarcit Mateschitz. si o fi luat un lot de la resigilate?
Made in Italy.. se vede.