Şeful Christian Horner admite însă că există în continuare numeroase probleme de natură software, care dacă vor fi remediate vor permite echipei să se apropie de Mercedes, echipă care a dominat etapa de debut prin Nico Rosberg.
"90% dintre probleme sunt de natură software, în funcţie de modul în care sistemul ERS lucrează cu motorul. Este evident că viteza pe lânile drepte este afectată de manevrabilitatea monopostului şi de modul în care este furnizat cuplul. Renault pentru motoare) pentru a obţine tot ce este mai bun din unităţi", a precizat el.
Există mult loc pentru îmbunătăţiri, iar inginerii de la Milton Keynes (n.r - sedul Red Bull) lucrează cu cei de la Viry (n.r - fabricaLa rândul lor, cei de la Renault au confirmat că motorul are slăbiciuni pe liniile drepte, însă afirmă că unitatea se ridică la înălţimea pretenţiilor din punct de vedere al componentelor hardware.
"Este corect că suntem în urma celor de la Mercedes pe liniile drepte. Este dificil să spunem că este o diferenţă de o secundă, dar sigur nu este vorba despre o singură zecime. În unitatea de propulsie pe care o avem dispunem deja de componentele necesare pentru a recupera această diferenţă, trebuie doar să optimizăm totul şi să folosim puterea maximă. Trebuie doar să rezolvăm fiabilitatea şi modul în care componentele lucrează împreună", a explicat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.
Aseara am postat
ceva despre Senna,commentul mi-a fost sters,nu stiu de ce,de azi inainte nu am sa mai accesez acest site.