Informaţia a fost confirmată pentru prima oară şi de Adrian Newey, directorul tehnic al Red Bull Racing, care a admis că monopostul RB9 se comportă semnificativ mai bine cu pneurile de anul trecut decât cu cele furnizate de Pirelli în prima parte a acestui sezon.
"Revenirea la pneurile din 2012 ne-a ajutat cu siguranţă. În general, monopostul nostru are multe beneficii în virajele rapide, iar pneurile din sezonul 2013 erau mult mai sensibile când erau supuse la presiune.
Era mult mai uşor să le deteriorăm dacă puneam prea multă presiune pe ele, motiv pentru care cu pneurile din 2013 nu puteam utiliza avantajul pe care îl aveam în virajele rapide", a precizat britanicul pentru postul de televiune BBC. De altfel, Red Bull Racing nu este singura echipă ale cărei performanţe au crescut dramatic după revenirea la pneurile de anul trecut. Mercedes a trecut peste degradarea masivă a pneurilor în regim de cursă, iar Sauber a început să lupte contant în zona locului patru prin Nico Hulkenberg, în timp ce Force India a avut cel mai mult de suferit.Pe de altă parte, Newey admite că nu a introdus componente noi revoluţionare pe monopostul Red Bull pe parcursul acestui sezon.
"Am făcut paşi decenţi. Am introdus destul de multe părţi pe monopost, unele dintre ele în Ungaria. Dar nu a existat o componentă magică pentru ascensiunea noastră în privinţa performanţelor.
A fost vorba despre mai multe componente şi am avut câteva curse în care probabil ar fi trebuit să ne descurcăm mai bine", a adăugat el.Via BBC Sport
Pai are deja doua, nu-i ajung?
era mai bine cu bridgestone