Red Bull Racing a demonstrat sâmbătă la Melbourne că deţine cel mai rapid monopost pe un tur de circuit, după ce Sebastian Vettel şi Mark Webber au monopolizat prima linie a grilei de start.
Cursa a fost ulterior câştigată de Kimi Raikkonen datorită unei strategii cu două opriri la boxe, iar Helmut Marko, consultantul Red Bull, a admis că monopostul RB9 are probleme cu degradarea excesivă a pneurilor.
"Raikkonen nu a făcut pur şi simplu o oprire la boxe mai puţin decât noi, ci a fost în mod constant rapid fără să aibă parte de degradarea majoră a pneurilor cu care ne-am chinuit noi. Trebuie să gestionăm mai bine pneurile", a declarat austriacul pentru postul de televiziune Servus TV.
Marko afirmă că secretul remedierii problemei este legat de setările adoptate pentru monopost, întrucât Webber a gestionat mai bine cauciucurile decât Vettel pe parcursul cursei."Webber a avut setări uşor diferite în Australia şi acestea au fost un pic mai bune.
Am învăţat că nu trebuie să ne concentrăm pe calificări. Există lucruri mai importante decât cel de a fi rapid pe un singur tur, cum ar fi să fii rapid pe parcursul întregii curse. Pe asta ne vom concentra mai mult de acum", a adăugat el.Via Motorsport
daca masina merge bine "inginerii au facut o masina f buna"