Spre deosebire de RB8, noul monopost RB8 include un panou între şasiu şi nas, însă acesta are dimenisuni mai mici decât cele ale rivalilor de la McLaren, Ferrari sau Force India, astfel că este greu de observat cu ochiul liber.
În rest, monopost seamănă izbitor cu cel de anul trecut, iar directorul tehnic Adrian Newey susţine că reprezintă o simplă evoluţie.
"Este un monopost evoluţionar. Nu au existat schimbări mari ale regulamentului pe parcursul iernii. Cea mai importantă schimbare nu este regulamentul, ci este reprezentată de noile pneuri Pirelli. Am avut un test rapid în prima sesiune de antrenamente din Brazilia, dar a fost foarte cald, circuitul a fost 'verde' şi nu am învăţat prea mult", a declarat britanicul în cadrul unui interviu acordat site-ului oficial al echipei Red Bull Racing.
Pe de altă parte, Newey a dezvăluit că ia în considerare utilizarea unui sistem DDRS pasiv asemănător cu cel inovat de Lotus anul trecut, însă a refuzat să comenteze cât de avansat este acesta sau când ar putea fi folosit în curse."Cu siguranţă este o zonă interesantă.
Este foarte greu să ai un sistem fiabil, fără să fie activat în momente jenante şi care să ofere ceva pozitiv pe parcursul unui weekend. Am investigat sistemul, dar nu aş vrea să vă spun dacă şi ce vom face pe parcursul sezonului", a mai precizat el pentru publicaţia Autosport.Red Bull Racing nu a publicat nicio fotografie cu spatele monopostului Red Bull şi este foarte posibil că monopostul cu care echipa va testa începând de marţi pe circuitul de la Jerez să beneficieze deja de câteva inovaţii comparativ cu monopostul prezentat duminică.
Via Red Bull Racing, Autosport
Comentarii (0)