Forul mondial nu l-a pedepsit însă cu un start din pitlane sub justificarea că noile plăcuţe de frâne au aceeaşi greutate şi aceleaşi funcţii ca precedentele, în ciuda faptului că inclusiv Hamilton explicase diferenţele dintre cele două.
În acest context, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, susţine că FIA a generat un precedent periculos şi solicită explicaţii concrete din partea forului mondial.
"Este o schimbare a specificaţiilor monopostului. Dacă schimbi o componentă cu una identică este una, dar dacă schimbi o componentă cu una de la un alt producător cu alte caracteristici, aşa cum a spus şi pilotul, atunci este un precedent interesant.
Avem nevoie de o clarificare, pentru că dacă poţi face asta, atunci ce altceva mai poţi schimba? Va fi interesant să vedem care a fost justificarea", a declarat britanicul.Brembo a dezvăluit că discul de frână de pe partea dreapta-faţă a monopostului lui Hamilton s-a rupt în trei, însă oficialii producătorului sunt convinşi că vor identifica motovul defecţiunii tehnice.
Ce ma mira totusi, ca Brembo este o firma top renumita.
Chiar nu inteleg ce s-a intamplat ca dupa 2 ture sa "explodeze" acel disc !
Nu s-a modificat nici o caracteristica din cauza schimbarii sistemului de franare la monopostul lui Hamilton din simplul fapt ca acel sistem este omologat pe monopostul lui Rosberg.
Nu s-a introdus nici o componenta noua, cele doua monoposturi au avut acelas sitem de franare in cursa.