Mercedes a introdus pe circuitul de la Monza un update la unitatea de propulsie în cadrul căruia a folosit toate cele şapte jetoane pe care le mai avea la dispoziţie pentru acest sezon.
Lewis Hamilton a impresionat prin timpii stabiliţi vineri în antrenamente, a obţinut pole position-ul şi a controlat fără emoţii cursa, ceea ce trezeşte îngrijorarea celor de la Red Bull Racing.
"Vineri a fost înfricoşător. Evident, au avut ceva probleme cu Nico Rosberg şi cred că au redus un pic puterea motoarelor, dar pasul făcut vineri a părut semnificativ, îngrijorător chiar. Sunt în propria lor liga. În cursă am văzut ce fel de ritm avea Hamilton şi a fost grozav. Aşa că presupun că doar şi-a conservat diferenţa în cursă", a declarat britanicul.
În schimb, Red Bull s-a mulţumit cu locurile 8 şi 10 obţinute de Daniel Ricciardo şi Daniil Kvyat după ce amândoi au plecat din spatele plutonului în urma unor penalizări repetate pentru înlocuirea motoarelor. În acest context, Horner consideră că Red Bull a obţinut un rezultat satisfăcător, întrucât ambii piloţi au terminat în puncte."Am început din spate cu penalizări şi pe acest circuit eşti expus, am scos ce era mai bun de la strategie, putstopurile au fost bune, iar piloţii au făcut o treabă bună. Teoretic, Spa şi Monza au fost cele mai proaste circuite pentru noi. Singapore ar trebui să reprezinte o şansă mai bună. Până la urmă, puterea este crucială pe toate circuitele, dar are un efect mai mare pe un astfel de circuit decât Singapore", a adăugat el.
Via Autosport
Acum, toti se lamenteaza ...
1. Au fost toti de acord cu inghetarea dezvoltarii motoarelor crezand fiecare ca va fii in avantaj fata de adversari si vroiau sa-l pastreze linistiti. De departe 3-0 pt Mercedes... ( 1-0 e putin spus,sunt departe)! :)
2. Mercedes a investit multi,foarte multi bani de cand au intrat in F1,trebuia sa l i se faca niste concesii,sa le netezeasca "partia" ! La urma urmei este o afacere,nu arunca nimeni banii aiurea...cei ce au facut o nu mai sunt in F1... (Toyota,BMW)...si alte echipe mai mici.
Poveste valabila cel putin din vremea buna a celor de la RBR (in cazul BrownGP pare ca a fost un accident,insa am dubii si in acel caz) !
Si in cazul RBR cat si Mercedes,au fost situatii cand FIA a trecut cu vederea multe aspecte de ilegalitate (componente de pe monopost,teste pt pneuri)...sa nu mai pun si amenintarile cu retragerea !
Parerea mea ca este o politica a recuperarii investitiilor,plus castig pentru toti,sau ma rog,aproape toti.Si uite asa pare un joc de rotire la castigarea titlurilor,in functie de banii investiti...cand ajung la suma propusa,schimba regulamentul si...next ! ;)
Pacat pentru noi care ne uitam ca nu vedem nici un spectacol.
O sa vedeti la anu sau.peste 2 ani o sa castige Ferrari o perioada, apoi alti si asa mai departe.
Totul se rezuma in zilele noastre la bani din pacate