Red Bull: "Performanţele de la Monaco nu au legătură cu motorul Renault"

de Daniel Popescu
Marti, 26.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull consideră că cele 22 de puncte câştigate la Monaco se datorează monopostului şi că performanţele nu au fost influenţate de motorul Renault.

Am văzut că Red Bull şi-a rezolvat problemele cu şasiul. Asta nu are nimic de-a face cu Renault.

Helmut Marko
Consultant Red Bull
Red Bull Racing a obţinut duminică la Monte Carlo cel mai bun rezultat din acest sezon, după ce Daniil Kvyat şi Daniel Ricciardo au ocupat locurile patru şi cinci. În condiţiile în care Williams nu a obţinut niciun punct, Red Bull a redus diferenţa faţă de locul trei în clasamentul constructorilor de la 51 la 29 de puncte.

Helmut Marko, consultantul Red Bull, afirma însă că cele 22 de puncte acumulate se datorează exclusiv monopostului şi că motorul Renault nu a avut nicio influenţă în acest sens. "Am văzut că Red Bull şi-a rezolvat problemele cu şasiul. Asta nu are nimic de-a face cu Renault", a declarat austriacul.

Esential 29 de puncte trebuie sa recupereze Red Bull pentru a ajunge pe locul 3 in clasamentul constructorilor
La rândul său, şeful Christian Horner anticipează că Red Bull nu va fi capabilă să menţină un asemenea ritm şi în următoarele curse.
"Cu regulamentul aşa cum este acum, motorul este atât de important pentru performanţa monopostului încât nu poţi compensa prin aerodinamică. Sperăm să avem performanţe bune în următoarele curse, dar până la urmă nu poţi compensa lipsa cailor putere", a declarat britanicul.

Monaco este un circuit unde puterea motorului are o importanţă scăzută, ceea ce explică cel puţin parţial rezultatele înregistrate de Red Bull. În schimb, Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul săptămânii viitoare va avea loc pe un circuit pe care puterea motorului va influenţa semnificativ performanţele echipelor.

Via GMM

Comentarii (1)

  • Pai da...
    "Monaco este un circuit unde puterea motorului are o importanţă scăzută", iar cei de la Mertz iara au aratat peste 0.7 secunde pe tur fata de concurenta. Deci diferenta vine in mare masura de aerodinamica/curba de cuplu/setari/KERS.. si nu de la puterea motorului. Dar parca tot in jur de 1 secunda le dadea celor de la ferr si pe celelalte circuite. Potae ca totusi motorul ferr nu este asa prost pe cat se crede, si cei de la ferr trebuie sa mai lucreze la aero....
    10 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru