Helmut Marko, consultantul Red Bull, afirma însă că cele 22 de puncte acumulate se datorează exclusiv monopostului şi că motorul Renault nu a avut nicio influenţă în acest sens. "Am văzut că Red Bull şi-a rezolvat problemele cu şasiul. Asta nu are nimic de-a face cu Renault", a declarat austriacul.
La rândul său, şeful Christian Horner anticipează că Red Bull nu va fi capabilă să menţină un asemenea ritm şi în următoarele curse. "Cu regulamentul aşa cum este acum, motorul este atât de important pentru performanţa monopostului încât nu poţi compensa prin aerodinamică. Sperăm să avem performanţe bune în următoarele curse, dar până la urmă nu poţi compensa lipsa cailor putere", a declarat britanicul.Monaco este un circuit unde puterea motorului are o importanţă scăzută, ceea ce explică cel puţin parţial rezultatele înregistrate de Red Bull. În schimb, Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul săptămânii viitoare va avea loc pe un circuit pe care puterea motorului va influenţa semnificativ performanţele echipelor.
Via GMM
Comentarii (1)