Red Bull nu-şi va schimba abordarea în privinţa ordinelor de echipă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
FIA a anunţat vineri că ordinele de echipă nu vor mai fi interzise în Formula 1 începând din sezonul 2011, iar informaţia a fost primită cu braţele deschise de Scuderia Ferrari, echipă care în mod tradiţional îşi sprijină unul dintre cei doi piloţi.
În schimb, rivalii de la Red Bull Racing continuă să insiste că nu vor apela la ordine de echipa nici în această situaţie, întrucât consideră că trebuie să le ofere ambilor piloţi şanse egale la cucerirea trofeului.
"Nu cred că schimbă nimic pentru noi. Anul viitor le vom oferi ambilor piloţi acelaşi sprijin pe care l-au avut întotdeauna. Pentru noi important este ce vor face pe circuit. Le-am acordat ambilor piloţi tot ce am avut mai bun în acest an şi vom merge pe acelaşi principiu anul viitor", a declarat Christian Horner, şeful echipei Red Bull Racing, cu ocazia Galei FIA.
Anterior, Horner şi-a manifestat dezamăgirea când a aflat că Mark Webber nu i-a informat despre o accidentare la umăr suferită înaintea Marelui Premiu al Japoniei, însă britanicul susţine că acest lucru nu va afecta relaţia dintre cele două părţi.
"Mă cunosc cu Webber de mult timp şi pentru el este important să-şi ia câteva zile libere în această iarnă şi să revină mai puternic şi complet sănătos.
Sunt sigur că va fi mai puternic în 2011", a mai precizat el.Via | Autosport
Totul ptr Vettel... aceeași politică... NU?
Cei mai curați... dar miroase a rahat după Red Bull :))
- Se instituie de la inceput pilotul nr.1 si pilotul nr.2 acest lucru ducind la clarificarea situatiei dintre piloti , nemaifiind acea rivalitate paguboasa in care au pierdut toti , atit echipele cit si pilotii ( in acest an a fost un caz fericit datorita monopostului super-performand Red Bull ) . Sa ne aducem aminte de disfunctionalitatea dintre Alonso si Hamilton ( atunci au pierdut toti , inclusiv fanii care si acum sunt intr-o dihonie paguboasa intre cine are dreptate )
- Stiindu-se cine-ipilotul nr 1, la pilotul nr.2 se vine cu un pilot de cele mai multe ori tinar si de perspectiva , pentru a fi format sa-l inlocuiasca pe actualul nr. 1 . Am avea avantajul de a nu mai pierde din F1 piloti talentati , asa cum am pierdut in acest an .
- O cheltuiala mai mica pentru echipe in salarizarea pilotilor .
Daca ne "uitam" putem gasi si alte avantaje ale acestei decizii . Sigur ca putem invoca si dezavantaje , insa credinta mea este ca avantajele primeaza .
Sa aveti o zi minunata !