Red Bull nu schimbă strategia în Brazilia şi mizează pe victorie

de Daniel Popescu
Miercuri, 21.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull susţine că Sebastian Vettel va lupta pentru victorie în cursa decisivă de la Interlagos, chiar dacă are nevoie doar de un loc patru pentru a câştiga titlul mondial.

Esential 13 puncte este avansul lui Vettel in fata lui Alonso inaintea ultimei curse a sezonului
4 este pozitia pe care trebuie sa termine Vettel cursa de la Interlagos pentru a deveni campion
Red Bull Racing şi-a adjudecat duminică pentru a treia oară consecutiv titlul mondial al constructorilor, iar Sebastian Vettel are un avans de 13 puncte în faţa lui Fernando Alonso înaintea ultimei curse a sezonului de la Interlagos.

Germanul are nevoie doar de un loc patru pentru a-şi adjudeca titlul mondial indiferent de rezultatul pe care îl va obţine Alonso, însă Red Bull susţine că va aborda Marele Premiu al Braziliei la fel ca şi pe celelalte. Potrivit şefului Christian Horner, Vettel are ca obiectiv să câştige cursa de la Interlagos şi să nu se gândească la ceea ce face rivalul său pe circuit.

"Trebuie să abordăm ultima cursă în acelaşi mod în care le-am abordat pe precedentele 19.

Trebuie să mergem acolo, să atacăm şi să obţinem tot ce este mai bun din noi înşine, din monopost, din strategie, din piloţi şi din fiabilitate. Aşa cum am văzut în acest sezon, orice se poate întâmpla. Dar este bine să mergem acolo cu un avantaj şi suntem determinaţi să încheiem lupta pentru titlu", a declarat britanicul.

Urmareste Automarket
Red Bull ar putea fi dezavantajată la Interlagos de ploile anunţate în special pentru calificări, în condiţiile în care o astfel de vreme favorizează producerea unor surprize, în timp ce Ferrari a demonstrat că deţine un monopost competitiv pe circuit umed.

În istoria Formulei 1 s-a întâmplat de 10 ori în 26 de ocazii ca pilotul care pleacă cu şansa a doua în ultima cursă a sezonului să devină campion.

Cititi care sunt piloţii care au reuşit această performanţă veţi afla miercuri în cadrul unui feature marca Automarket.

Via Autosport

Comentarii (9)

  • ar fi fost frumos sa avem 3 piloti in lupta in ultima etapa (cu siguranta hamilton ar fi fost acolo daca nu avea probleme de fiabilitate) sau macar ca titlul sa fie adjudecat de cel ce va castiga cursa... asa, vettel e capabil sa termine pe 4... doar o defectiune tehnica il va impiedica!
    8 4
  • Hai cu defectiunea aceea la RedBull. :))
    10 13
  • E deja campion, dupa parerea mea, dar "nu haina face pe om ci omul face haina", in cazul nostru "nu masina trebuie sa faca campion pe pilot ci pilotul trebuie sa faca masina campioana", astfel ar capata nu numai valoarea de campion ci si de cel mai bun pilot ala acelui an. Una e sa alergi cu locomotiva pe sine si alta e sa alergi cu o masina pe sine muncind in disperare pentru a-i mentine viteza si echilibrul.
    10 9
  • Vettel daca ar avea aceeasi masina cu Alonso ar apela la GrosJan sau ar astepta sa fie depasit de Alonso intr-un viraj pentru a-si "mentine trasa ideala" si a-l impinge in afara circuitului, asa cum a mai procedat anul asta la Monza si a fost penalizat cu un drive-through.
    13 9
  • @Speed,de acord,mai ales cu prima postare ;) !
    7 3
  • Multi pricepiti pe aici care vad sine pe circuite.Rugati-va sa ploua sau sa se strice ceva,altfel....
    5 0
  • da ma, Vettel e pilot slab, vai steaua voastra, habar n-aveti ce-nseamna viteza si comentati numai aberatii, Vettel este slab dar culmea Hamilton in cursa din SUA i-a dat lu Alonso 40 de secunde ecart, timp sa se acomodeze pe un circuit nou sau probabil sa-si planga de mila, tot anul asta frustratii ferrari s-au rugat sa aibe probleme vettel si hamilton, lucru care s-a si intamplat, cred ca uitati problemele lui Hamilton si cele 3 curse pe care le-a abandonat pe sfarsit ca altfel milogul Alonso era pe 3 acum, daca mai iau in calcul si problemele lui Webber cu siguranta era pe 4 si daca mai pun si faptul ca Massa s-a transformat in Barrichello de pe timpul lui el-tractoristo schumacher avea si mai putin puncte acum, nicio echipa in f1 nu si-a sabotat pilotii mai rau ca ferrari in istorie, sa ii rupa sigiuliul lui massa ca sa ia milogul ala inca o pozitie la start este chiar o rusine, putea foarte simplu sa dea ordin de echipa sa se lase depasit la start si numai ajungeau in mizeria asta, dar asta e ferrari, intotdeauna au recurs la gainarii si au ajuns de tot rahatul, acum vor sa castige campionatul rugandu-se la cer sa aibe vettel nu stiu ce probleme, mai rau de-atat nu cred ca se poate, sunt pur si simplu umiliti de soarta.
    9 10
  • GrosJan
    Cu Schumacher au castigat mai mult din cauza valorii acestuia. Aveau cel mai bun pilot. Acum nu au si gainariile se pare ca nu au fost de ajuns sa castige in ultimii ani. Sansa lor nu e valoarea ci posibilitatea ca Vettel sa aibe probleme mari, un abandon ceva. Nu va fi o lupta ci o cursa de asteptare a necazului altuia. Cum spunea cineva mai sus, fara gainarii ar fi iesit de mult din cursa pentru titlu.
    5 4
  • Si Alonso era deja campion daca gainarii de Kimi si Grosjean nu-l scoteau din doua curse.
    Vorbiti de abandonurile lui Hamilton sau Vettel de parca i-a lovit un meteorit. Tocmai de-asta ne dorim gainarii... pentru ca Alonso a avut clar ghinion. Monopostul Ferrari a fost fiabil, Alonso a fost constant in puncte. Numai ca unii s-au gandit sa faca pe marii piloti...
    Apoi daca Hamilton n-avea atatea abandonuri, ar fi fost in lupta pentru titlu, dar nu cred ca mai sus de locul 3.
    8 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru