"Primul nostru obiectiv este să devenim capabili de victorii în acest an. Dacă putem deveni competitivi, atunci, atât timp cât este posibil din punct de vedere matematic, suntem în continuare în lupta pentru titlu. Nu am avut niciodată cel mai puternic motor, ci un pachet bun în ansamblu. Poate că Marele Premiu al Austriei poate fi un punct de cotitură", a declarat Dietrich Mateschitz, proprietarul Red Bull Racing.
În mod ironic, consultantul Helmut Marko anticipează că Marele Premiu al Austriei va reprezenta cursa la finalul căreia echipa va şti dacă va putea lupta în continuare pentru titlul mondial.
"Marele Premiu al Austriei este un punct de referinţă.
Până atunci vom avea toţi parametri pentru motor şi vom vedea cum arata situaţia", a precizat austriacul pentru agenţia de presă APA.Marele Premiu al Austriei va avea loc în 22 iunie pe circuitul cunoscut anterior drept A1 Ring şi modernizat de Mateschitz, care în prezent poartă numele Red Bull Ring.
Via GMM
Deocamdata cele doua monoposturi Merc consuma mai putin combustibil pe orice circuit, au viteza de varf mai mare, se impaca cel mai bine cu actualele pneuri.
Diferenta este mult prea mare ca sa aiba sanse sa se bata la victore cu vre-unul din ele si sa recupereze o secunda in doar 5-6 saptamani.
Nu cred ca ar avea prea mari sanse nici daca Merc nu ar mai dezvolta monopostul. Dar nimeni nu sta degeaba.
punctul tau 1 cade. Dezvoltarea motoarelor este inghetata. Din soft la un benzinar chiar si turbo greu scoti 80-100 de cai in plus. La care se adauga riscul sa bubuie. Ce alegi? Un motor mai performant dar cu riscul sa bubuie sau unul care merge dar e mai putin performant?
2. Degeaba gaseste Newey ceva la aerodinamica. Nu are cum sa contrabalanseze diferenta de putere dintre motoare. Pe linia dreapta un RBR nu poate depasi un monopost cu motor Merc. Nici macar Ferrari !
3. Nu e vorba de Seb. Nici Richi nu are nici o sansa cu cei doi Merc.
Pilotul nu e ceva care inlocuieste lipsa de performanta a monopostului. Alonso stie deja asta foarte bine ....