Red Bull nu renunţă la controversa privind sistemul F-fuct folosit Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Federaţia Internaţională de Automoblism a confirmat înainte de Marele Premiu al Australiei şi, ulterior, şi înaintea Marelui Premiu al Malaysiei că sistemul F-duct introdus de Mercedes în acest sezon pentru aripa spate este perfect regulamentar.
Anunţul forului mondial a venit pe fondul numeroaselor solicitări ale campioanei mondiale Red Bull Racing, care consideră că sistemul F-duct este activat de pilot, chiar dacă acesta funcţionează în strânsă legătură cu sistemul DRS. Cu toate acestea, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, insistă că are nevoie de clarificări suplimentare cu privire la permisiunea de a utiliza un astfel de sistem.
Întrebat dacă noua clarificare a situaţiei va pune capăt controverselor, britanicul a replicat: "Probabil că nu. Nu este vorba numai depsre mine, şi alţi şefi de echipă aşteaptă clarificări. Este ceva acceptat ca o inovaţie inteligentă, caz în care ne scoatem pălăriile în faţa Mercedes, sau este ceva cu care nu vei avea permisiunea să continui? Acesta este cle mai important lucru de rezolvat şi ar fi bine să obţinem o clarificare în acest weekend".
Totuşi, Horner a admis că este foarte puţin probabil ca FIA să-şi schimbe opinia cu privire la legalitatea sistemului introdus de Mercedes.
"Au fost ceva dezbateri despre Mercedes.
Întrucât monopostul a trecut de toate verificările, trebuie să presupunem că FIA este mulţumită de configuraţia monopostului", a mai precizat el.Până în prezent, Lotus este singura echipă cu excepţia celor de la Red Bull care a acuzat în mod deschis Mercedes ca sistemul F-duct nu este regulamentar.
Via | Autosport
Multumes
1.Curentul de aer introdus suplimentar accelereaza curgereea aerului si SCADE REZISTENTA LA INAINTARE a aripii
2.Curentul suplimentar scade forta de apasare si sarcina fiind mai mica creste viteza
3 Mareste aderenta
Care dintre ele estee mai aproape de adevar. Imi cer scuze dar trebuie sa fie un principiu de baza care sa elimine contradictia dintre cele trei variante.
Multumesc mult. Poate pana la urma aflam acest afurisit principiu
Din cate inteleg eu FIA spune doar ca sistemul Mercedes este regulamentar, iar RBR se invineteste de furie pentru ca raspunsul celor de la FIA nu contine nici un fel de detalii tehnice legate de solutia adoptata de echipa parata.