Red Bull nu exclude favorizarea lui Webber la Interlagos
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi a ocupat primele două poziţii pe grila de start, Red Bull Racing a avut parte de un weekend dezastruos în Marele Premiu al Coreei de Sud după ce Mark Webber şi Sebastian Vettel au abandonat din motive diferite.
În urma incidentelor, Fernando Alonso a câştigat cursa inaugurală de la Yeongam şi a preluat conducerea clasamentului, având un avans de 11 puncte în faţa lui Webber şi de 25 de puncte în faţa lui Vettel. Alonso este avantajat şi de faptul că va fi sprijinit de coechipierul său Felipe Massa, motiv pentru care Red Bull Racing riscă să piardă titlul mondial dacă Webber şi Vettel îşi "fură" puncte reciproc.
În acest context, şeful Christian Horner a admis că Red Bull va analiza posibilitatea de a-l sprijini pe Webber în Marele Premiu al Braziliei de peste două săptămâni.
"Nu am avut timp să mă uit la calculele matematice şi să trec prin scenarii, dar este un lucru la care ne vom uita cu atenţie intre prezent şi Brazilia. Evident, obiectivul pentru amândoi este să fie în faţa lui Alonso şi a lui Lewis Hamilton, aşa cum am reuşit în calificările din Coreea", a declarat britanicul în vârstă de 36 de ani.
În cazul în care Red Bull va decide să nu impună ordine de echipă, situaţia austriecilor ar putea deveni extrem de delicată.
Potrivit calculelor matematice, Fernando Alonso va câştiga titlul mondial chiar dacă Red Bull Racing termină ambele curse pe primele două poziţii în ordinea Vettel - Webber, cu condiţia ca spaniolul să ocupe de fiecare dată ultima treaptă a podiumului.
În condiţiile în care Red Bull Racing este favorită pe ambele circuite, Vettel a plecat de 9 ori în 17 curse din pole position, iar Alonso beneficiază de un monopost mai puternic decât al rivalilor de la McLaren şi de sprijinul lui Massa, un podium Vettel - Webber - Alonso în Brazilia şi Abu Dhabi devine foarte probabil în absenţa problemelor de fiabilitate.Via | Autosport
P.S. Exact cum spuneam acum cateva zile, sezonul 2010 nu are nici o treaba cu sezonul 2007, chiar daca pe moment, multi credeau ca este similar.
pentru eforturile pe care le-au depus si pentru constanta lor,ferrari merita mult mai mult sa castige.ei au fost mereu la bataie,indiferent ca era un circuit lent sau de viteza,erau acolo.asta spre deosebire de red bull care nu prea au contat pe circuitele rapide si de mclaren care nu prea au contat pe cele lente.
GO SCHUMI!!!
pe de alta parte, Alonso e pe rosu cu motoarele (iar echipa are de ales intre a fi retrogradat pe grila si a merge la risc, cu posibilitatea de a pati la fel ca Vettel!). de asemenea vettel, daca logica mea mai merge inca..., a fost la al 8-lea motor, ceea ce inseamna ca in brazilia il va folosi pe al 9-lea si v-a fi retrogradat...
in alta ordine de idei, daca alonso va pati ceva in brazilia atunci Vettel va fi lasat sa castige (daca va fi in aceasta postura)...daca alonso va incheia cursa cu brio atunci cu siguranta vettel va trebui sa faca jocurile pt webber!
Problema alegerii motorului e la latitudinea echipei cu riscurile de rigoare!
Sau .... sa inteleg ca acum le acceptati ?? oare de ce ??
@theo55...asa e suntem subiectivi...daca nu ne convine at avem principii...daca ne convine at nu vedem decat interesul propriu...
Asa prevede regulamentul!!!!!
Sper sa se intample asa si sa nu mai fie emotii.
Viva Alonso
Dar e mult mai simplu si usor sa vorbim despre cate motoare mai are Vettel decat despre cate motoare mai sunt disponibile pe sasiul lui Vettel.
8 engines used, 2 failures (Chinese free practice, Malaysian GP), 3 two-race engines
Felipe Massa (Ferrari)
9 engines used, 0 failures, 2 one-race engines, 1 two-race engines
(Ferrari made a precautionary engine change for both drivers after the qualifying in Bahrain. This engine may now only be used for free practice sessions and for the Abu Dhabi GP according to the regulations. Alonso broke this engine in China during free practice)
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault)
8 engines used, 1 failure, 4 two-race engines, 1 one-race engine (from Bahrain, used for free practice afterwards)
Mark Webber (Red Bull-Renault)
8 engines used, 2 failures (Australian free practice, Turkish free practice), 3 two-race engines, 1 one-race engine (Korean GP)
Jenson Button (McLaren-Mercedes)
8 engines used, 1 failure (Monaco GP), 3 two-race engines, 2 one-race engine
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes)
8 engines used, 0 failures, 3 two-race engines, 2 one-race engine