Red Bull: "Noile reguli FIA nu vor afecta performanţa"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În încercarea de a pune capăt numeroaselor controverse privind legalitatea aripilor faţă ale monoposturilor Red Bull Racing şi Ferrari, Federaţia Internaţională de Automoblism a anunţat că va introduce un nou set de reguli tehnice ce vor intra succesiv în vigoare la cursele din Belgia şi Italia.
Primul set se referă la înăsprirea testelor pentru evidenţierea flexibilităţii aripilor faţă, însă Christian Horner, şeful echipei Red Bull Racing, afirmă că monopostul RB6 nu a suferit niciun fel de modificare în perspectiva acestora.
"Aripile faţă pe care le avem aici sunt aceleaşi cu cele pe care le-am avut la Budapesta. Suntem mulţumiţi că acestea îndeplinesc testele impuse de FIA. Dar sunt sigur că avantajul nostru nu va mai fi în niciun caz la fel de mare ca la Budapesta, pentru că natura acestui circuit este complet diferită, iar caii putere vor fi un element vital aici (n.r - motorul Renault utilizat de echipă este mai slab decât Mercedes şi Ferrari)", a declarat britanicul în vârstă de 36 de ani.
Celălalt set de teste va fi implementat începând cu Marele Premiu al Italiei şi vizează, în principal, interzicerea oricărui element flexibil ataşat de sistemul de antiderapare al podelei.
Horner a admis că Red Bull va trebui să iniţieze câteva modificări ale podelei pentru a respecta noul regulament, însă acest lucru va fi valabil pentru multe alte echipe din competiţie."Nu pot spune că ne va afecta mai mult sau mai puţin decât pe orice altă echipă. Nu am avut ocazia să analizez regulamentul în detaliu şi va trebui să vorbiţi cu Adrian Newey (n.r - directorul tehnic al Red Bull) despre asta, dar nu cred că avem motive de îngrijorare", a mai precizat el.
Red Bull Racing s-a aflat în centrul mai multor speculaţii pe parcursul acestui sezon în privinţa modului în care echipa a interpretat regulamentul, însă Horner consideră că acest lucru este mai degrabă un compliment la adresa inginerilor săi.
"Am fost anchetaţi de atât de multe ori în acest sezon, indiferent că a fost vorba despre sistemul de ridicare automată, de suspensii sau de sistemul de evacuare. A fost povestea cu aripa faţă şi acum este cea cu podeaua, aşa că băieţii noştri iau asta ca pe un compliment că atât de multe componente ale maşinii au atras atât de multă tentie.
Dar este de înţeles, când monopostul a fost atât de rapid, în special al Budapesta", a mai precizat oficialul echipei Red Bull.Via | Autosport
Comentarii (0)