Red Bull: "Nimeni nu poate ajunge Mercedes din urmă"

de Daniel Popescu
Vineri, 20.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing consideră că niciun constructor nu va fi capabil să ajungă Mercedes din urmă la performanţa motorului, din cauza restricţiilor pentru dezvoltarea acestora.

Red Bull Racing anticipează o lungă perioadă de dominaţie din partea celor de la Mercedes pe tot parcursul actualului regulament tehnic.

Helmut Marko, consultantul grupului austriac, afirmă că rivalii nu au nicio şansă să ajungă din urmă Mercedes din cauza faptului că posibilităţile de dezvoltare pentru unităţile de propulsie vor deveni din ce în ce mai mici pe parcursul anilor, întrucât aşa a fost conceput regulamentul tehnic.

"Uitaţi de jetoane. Dificultatea unităţii de propulsie este că a fost decisă îngheţarea regulamentului. Oricine a fost în urmă cu dezvoltarea acestui concept nu are nicio şansă să-i ajungă", susţine el.

Urmareste Automarket
Ferrari a înregistrat cele mai mari progrese în dezvoltarea motorului comparativ cu anul trecut, în timp ce Honda este încrezătoare în capacitatea de a reduce semnificativ diferenţa pe parcursul timpului.
Marko insistă însă că niciunul dintre constructori nu va avea această posibilitate.

"Noi, cei de la Red Bull, nu credem că, cu restricţiile în această formă, vreun constructor va reuşi să ajungă Mercedes. Dacă nu ai acel moment, nu ai nicio şansă în acest moment. Nu-mi pot imagina ca Honda va recupera pe termen mediu. Performanţa celor de la Ferrari trebuie văzută de asemenea ca ceva relativ: nu sunt mai aproape, sunt doar mai buni ca anul trecut", a adăugat el.

Via GMM

Comentarii (17)

  • n-am stiut ca Helmut Marko este inginer projectant de unitati de proplusie ...

    de unde stie el ce pot si ce nu pot cei de la Ferrari si Honda ... serios?
    22 11
  • da ma ca ala e vreun tampit ,noi stim mult mai bine ca el ,ca ferrari prinde aripi.Are perfecta dreptate ,sunt sanse nule ca cineva sa se apropie de mercedes ,trebuie sa lase echipele sa lucreze ca sa i poate ajunga din urma pe cei care au luat avant.Altfel vorbim despre alte ligi exact cum e acum ,cum a fost in era redbull dar parca nu chiar asa ,cum a fost in era ferrari
    11 3
  • Rosberg
    Nu mi-e simpatic deloc individul dar, are perfecta dreptate de data asta. Motorul cel mai bun dupa noul regulament castiga pe termen lung. Acel motor e Mercedes. Ceilalti constructori au picioarele si mainile legate. Nu pot face pasii determinanti in conditiile in care Mercedes la randul lor dezvolta. Sah mat. Pana cand regulamentul se va modifica semnificativ.
    12 3
  • F1 Vision
    Eu sunt un nimeni, lasa ca-i prind eu din urma :P

    Dupa prima cursa, nu pot sa spun ca stiu cum va decurge restul campionatului, dar sper ca Williams, poate si Ferrari, sau poate Red Bull, sau poate chiar baietii de la McLaren, sa isi doreasca sa-i bata pe cei de la Mercedes. Nu stiu ce probleme au baietii de la Red Bull cu motorul, desi par sa aiba multe, cel putin moment, sa vedem cum se vor descurca in urmatoarele 1-3 curse. Baietii de la McLaren au un pachet de propulsie nou (suna asa de frumos :P), poate mai au nevoie de ceva rulare, sa vedem si ei cum vor evolua in urmatoarele 1-3 curse. Baietii de la Williams ma asteptam sa fie ceva mai aproape de baietii de la Mercedes, dar cel putin pentru prima cursa... am for suprins (din pacate nu in sensul bun, de fapt am fost dezamagit, baietii de la Williams erau departe rau de cei de la Mercedes), sper ca in cursele urmatoare sa vedem macar un pic progres.

    Sper sa nu ma intelegeti gresit dar, trecerea la aceste pachete de propulsie (vai cat de frumos suna :P), nu s-a facut peste noapte. Baietii de la Ferrari s-au luptat cu baietii de la Red Bull, iar baietii de la McLaren, le luau mingea din cand in cand (figurativ evident :P). In timp ce acesti baieti luptau acolo pe pista, baietii de la Mercedes lucrau de zor la noile viitoare motoare, numite acuma pachete de propulsie (inca suna frumos stiu :P). In mod normal baietii de la Ferrari si baietii de la Renault lucrau si ei la aceste noi viitoare motoare dar... au facut o mica greseala... nu au fost atenti la ce desenau/proiectau/testau si uite ca in 2014... ne-am intalnit uc o surpriza foarte neplacuta... pentru fanii acestor echipe. Asta este trista realitate, pentru ca daca cei de la Ferrari nu mergeau pe ideile lui Tombazis, aveau motorul de anul acesta si era cu totul altceva. Dar asa ceva nu s-a intamplat... si am vazut urmarile...
    11 8
  • Da` destept te-o facut natura. Credeam ca te-ai pierdut in drum spre Londra. Nu mai tot ne scrie carnat de ala, lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Desi ii prostesti pe astia pe aici si te apreciaza pentru cunostintele tale pe care nu neaga nimeni ca nu le ai, dar esti cel mai parsiv de aici. Atat de frumos iti impachetezi sufletul negru in suvoi de informatii tehnice si atat de frumos iti cosmetizezi frustrarea si rautatea de exceptie incat multi pe aici te cred. Indiferent cate nickuri ti-ai lua si cate conturi ai avea, eu voi sti mereu cine esti, si voi fi mereu aici sa te combat.
    15 11
  • Daca ar baga in dezvoltare 50% din timpul in care se plang in presa ar fi mult mai sus. Ei vb de MErcedes dar momentan nu sunt nici in fata Torro Rosso (echipa secundara) :)))
    6 2
  • Teoretic, daca in contextul regulamentului actual motoarele ajung la limita potentialului maxim (desi nu stiu cand se va ajunge la acel moment), cei din fata se vor plafona, iar cei din urma inca vor avea potential sa imbunatateasca
    Problema poate sa fie ca dupa cei ajung din urma sa se schimbe din nou regulamentul
    11 0
  • F1 Vision
    @McLaren_Mircea_1984: Multumesc de compliment, cat despre "sa te combat" eh... I do ravish a challenge :P
    9 10
  • cei de la Red Bull Racing nu inteleg ca vreamea lor s-a dus. Roata se mai si invarte.
    10 9
  • Va venit randu sa suferiti :))
    7 9
  • Cine a spus ca Mclaren_Mircea_1984( cu hyphen-minus scurt) a disparut dupa cursa de la Melbourne? :) ?
    Welcome back mate :).
    Te extrañamos mucho! :) ......
    13 3
  • Marko, cu declaratiile tale nu facusi decat sa imputi site-ul de fudulism si invidie. Curata-ti degetul* inainte sa arati cu el spre altii, subestimandu-i!
    *in prezent Torro Rosso ti-au luat-o inainte
    3 5
  • Totusi sa nu comparam succesele mertului cu cele ale rbr , sa nu uitam totusi cu cite minarii au fost prinsi rbr , asadar RBR la revedereeee
    9 3
  • Se pare ca nici Mercedes nu sunt straini de manarii.....Bernie stie..si nu doar ca stie, dar e pe cale sa o si spuna ;)
    7 1
  • Am mai zis ca regulile in F1 se fac ca in politica.. sa favorizeze pe unul sau pe altul si baga ca si pretext costurile foarte mari (nu te lasa sa dezvolti motorul). Praf in ochi. Si dupa aia se mira ca le scade audienta tv sau la curse.. ca nu vin sponsori etc. Astea toate se leaga.. oferi spectacol creste audienta, ai audienta mare ai la cine sa iti faci reclama. Asa se intampla cand primeaza interesul personal si nu competitia in sine. Bernie ar trebui sa se retraga pana nu se inrautateste treaba si mai tare.
    14 0
  • Eu nu inteleg de ce in formula 1 nu se aplica un regulament asemanator cu cel din motogp unde constructorii care sunt in urma beneficiaza de avantaje (nu conteaza care sunt avantajele pt ca nu putem compara motocicletele cu masinile) ... dar beneficiaza de aceste avantaje pana au o victorie pe uscat. Asa te asiguri ca cei din urma ii ajung pe cei din fata si totodata asiguri si spectacol si mai inchizi si gura unor frustrati (vezi rbr)
    3 2
  • @ F1 Vision - Asterni frumos ideile in comentariile tale..Pe de alta parte imi permit o mica corectura : Tombazis s-a ocupat de aerodinamica monopostului Ferrari nu de preparea motorulu
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru