Red Bull Racing este nevoită să modifice designul părţii frontale a monopostului cu care concurează în acest sezon, însă nu din cauza încălcării regulamentului tehnic, ci a soluţiei adoptate pentru camerele video care înregistrează la 360 de grade.
În timp ce restul echipelor au amplasat camerele video în exteriorul structurii nasului monopostului, cvadrupla campioană mondială a optat pentru un loc special creat intre logo-urile Casio şi Pirelli de pe nas.
Soluţia nu a fost însă pe placul Formula One Management, compania care se ocupă de transmiterea curselor de Formula 1, întrucât camera care înregistrează la 360 de grade nu a mai putut fi folosită. Bernie Ecclestone a făcut presiuni pentru îmbunătăţirea situaţiei, însă soluţia adoptată pentru Marele Premiu al Spaniei, prin lărgirea spaţiului pentru camere, nu a dat rezultatele scontate.
Prin urmare, sub pretextul necesităţii de a oferi o acoperire media de calitate, Ecclestone a făcut noi presiuni, iar Red Bull este nevoită să schimbe din nou designul nasului în perspectiva Marelui Premiu al statului Monaco, urmând să adopte o soluţie similară cu cea a echipelor rivale.
Via GMM
Comentarii (4)