Conform unui anunţ anterior din această săptămână, mecanicii Red Bull trebuie să apese un buton situat pe pistolul de pneuri după ce montează corespunzător un cauciuc. În cursa de la Nurburgring, mecanicul care s-a ocupat de pneul dreapta-spate a apăsat accidental pe buton pentru că i-a alunecat degetul pe pistol înainte de a încheia procedura de montare a cauciucului.
Pentru a evita repetarea acestei situaţii, prima măsură luată de Red Bull este să schimbe designul pistoalelor, pentru ca degetul mecanicilor să alunece doar în direcţia opusă faţă de buton.
A doua măsură prevede ca, în cazul apariţiei unor probleme, unul dintre mecanicii din partea frontală a monopostului să aştepte confirmarea vizuală din partea mecanicilor care se ocupă de pneuri, chiar dacă în acest mod timpul petrecut la boxe se prelungeşte.
Red Bull Racing s-a evidenţiat în acest sezon prin cele mai scurte opriri la boxe, reuşind chiar să stabilească şi un nou record mondial: numai 2.05 secunde pentru schimbul de pneuri al lui Mark Webber din Marele Premiu al Malaysiei.
Via Red Bull
Comentarii (0)