Şeful Christian Horner admite însă că diferenţa dintre cele două echipe rămâne în continuare mare în favoarea rivalilor de la Mercedes şi că performanţele din Singapore au fost obţinute şi datorită configuraţiei circuitului.
"Pe circuite precum Singapore ne apropiem, dar realitatea este că deficitul de cai putere pe care îl avem reprezintă un factor major. Astfel, deşi am redus diferenţa în ultimul weekend, pe unele circuite care urmează, precum Abu Dhabi şi Soci, aceasta se va mări din nou. Pentru noi, cheia este munca pe care o vom depune în iarnă şi sper ca anul viitor să micşorăm diferenţa", a declarat britanicul.
În plus, Horner anticipează că piloţii Red Bull Racing, şi în special Sebastian Vettel, se vor confrunta cu penalizări de 10 poziţii pe grila de start pentru utilizarea unui motor suplimentar comparativ cu cele cinci permise de regulamentul tehnic.
Tocmai de aceea, pentru Red Bull va fi şi mai dificil să reducă diferenţa de 174 de puncte care o separă de Mercedes în clasamentul constructorilor."Prin prisma fiabilităţii lor şocante, sunt încă în lupta pentru titlu. Dar lucrurile se nivelează pe parcursul anului şi probabil că vom avea o penalizare cu Vettel la un moment dat, în timp ce probabil că Mercedes nu va avea. Cred că tehnologia este atât de avansată acum încât vor exista probleme", a adăugat el.
Via Autosport
acum it is what it is